W trzecim kwartale przychody grupy LVMH wzrosły o 17 proc. w porównaniu z tym samym okresem w 2018 r. Wzrost przychodów organicznych wyniósł 11 proc., co jest wynikiem zgodnym z trendem odnotowanym w pierwszej połowie roku. Stany Zjednoczone i Europa odnotowały dobre postępy w trzecim kwartale, podobnie jak Azja, pomimo trudnej sytuacji w Hongkongu.
Grupa biznesowa Perfumy i Kosmetyki odnotowała wzrost przychodów organicznych o 8 proc, w pierwszych dziewięciu miesiącach 2019 r., głównie dzięki dynamice swoich flagowych marek. Parfums Christian Dior spisał się dobrze, szczególnie dzięki sprzedaży swoich kultowych zapachów oraz nowej gamie Joy i Sauvage. Makijaż i pielęgnacja skóry były również znaczącymi obszarami wzrostu. Guerlain poczynił niezwykłe postępy, zwłaszcza pielęgnacja skóry Abeille Royale oraz linie makijażu Rouge G i L’Essentiel.
Parfums Givenchy odnotowały szybki rozwój nowego zapachu, L’Interdit i linii kosmetyków do makijażu. Marka Fresh, Fenty Beauty autorstwa Rihanny i Acqua di Parma również poczyniły znaczne postępy.
Pomimo wzrostu, grupa LVMH nadal zapowiada czujność i będzie realizować strategię ukierunkowaną na innowacje i ekspansję geograficzną na najbardziej obiecujących rynkach.