StoryEditor
Producenci
10.06.2019 00:00

Lokalne pokazy NeoNail i NEO Make Up

Firma Cosmo Group, właściciel marek NeoNail i NEO Make Up, wspólnie z hurtownią kosmetyczną MJ Cosmetics Center, zorganizowała w Elblągu pokaz stylizacji paznokci oraz makijażu.

To pierwszy z licznych eventów, które producent zaplanował na ten rok, by lokalnie wspierać swoich partnerów handlowych.

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Regularne wizyty przedstawicieli handlowych, dostępność asortymentu, szybka dostawa – to standard w obsłudze naszych partnerów. Teraz idziemy o krok dalej. Stawiamy na atrakcyjną i spersonalizowaną ofertę promocji lokalnych. Wychodzimy naprzeciw naszym kontrahentom i chcemy przekonać, że warto postawić na nasze produkty – deklaruje Rafał Lądowski, dyrektor handlowy Cosmo Group.

Podczas pokazu specjaliści z NeoNail dostarczyli innowacyjnych i kolorowych rozwiązań w dziedzinie manicure. Był też czas na tworzenie zjawiskowych i zróżnicowanych wzorów na paznokciach oraz prezentację najbardziej kultowych produktów. W drugiej części eventu odbył się pokaz makijażu. Od codziennego do olśniewającego make’upu na specjalną okazję – wizażystka NEO Make Up pokazała, jakie trendy będą panowały w nadchodzącym sezonie. Specjalnie przygotowana kolorowa strefa pozwoliła w przerwach między pokazami na relaks przy kawie, wymianę doświadczeń i inspiracji. Event to nie tylko pokazy, ale również okazja na zakupy w atrakcyjnych cenach i rozmowy z zakręconymi na punkcie piękna kobietami.

NeoNail i NEO Make Up to marki, które zawsze są blisko kobiet. Dbamy o to, aby cały czas dostarczać nowych inspiracji oraz produkty najwyższej jakości. Spotkania z doświadczonymi stylistkami, nauka połączona ze świetną zabawą, pokazy i triki makijażowe to nieodłączny element naszych spotkań. Dzięki takim eventom nasze konsumentki mogą przenieść się do świata kolorów NeoNail i NEO Make Up – dodaje Rafał Lądowski.

Eventy lokalne są skuteczne i przynoszą obustronne korzyści. Dla Cosmo Group to możliwość zaprezentowania kompleksowej oferty NeoNail i NEO Make Up, a co za tym idzie — zwiększenie świadomości marki. Organizacja eventów przynosi też unikalną możliwość poszerzenia wiedzy o produktach – co w końcowym efekcie przekłada się na wyższą sprzedaż.

Bardzo cieszymy się, że wraz z NeoNail i NEO Make Up mogliśmy podzielić się z klientkami sekretami piękna. Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii na temat pokazów i produktów Cosmo Group. Dzięki tak wyjątkowym akcjom promocyjnym wzrasta lojalność klientów, którzy chętniej wracają do naszych punktów sprzedaży — podsumowała Julia Krauze, właścicielka MJ Cosmetics Center.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.01.2025 14:24
Dyrektor Maciej Kaniowski odchodzi z Avonu po sześciu latach
Maciej Kaniowski, COO Avon, odchodzi z firmy po sześciu latachmat. prasowe

Maciej Kaniowski, dotychczasowy dyrektor operacyjny (COO) w Avon, poinformował o swoim pożegnaniu z firmą po sześciu latach wspólnej pracy. “Dobre decyzje są czasem trudne” - skomentował.

Maciej Kaniowski jako COO był odpowiedzialny w Avon za globalny łańcuch dostaw E2E oraz operacje i planowanie, związane z E2E, w tym m.in. zaopatrzenie, produkcję, realizację zamówień i dystrybucję, logistykę, centrum obsługi klienta czy nieruchomości dla Avon International.

Choć Maciek odchodzi, a ślad, który pozostawia w Avon jest nie do wymazania. Jego wyjątkowy umysł, zdolność do widzenia rzeczy inaczej i nieustanna chęć wyzwań sprawiły, że łańcuch dostaw w Avon przeszedł prawdziwą transformację. To on stworzył strategię #GameOn, która nie tylko przekształciła nasze operacje, ale również ukształtowała naszą kulturę opartą na współdziałaniu, otwartości i uczeniu się od siebie nawzajem – napisała firma w pożegnalnym poście na portalu LinkedIn, dziękując Maciejowi Kaniowskiemu i życząc mu sukcesów na nowej drodze zawodowej.

Kaniowski podkreślił, że ta wspólna praca w Avon “pozostanie w nim na zawsze”.

Cudowne miejsce, wspaniali ludzie i zespoły, które chciały rosnąć razem. Wasze umiejętności, gen rozwoju, bycie ze sobą w poszukiwaniu rozwiązań i poziom wyników to są tematy na światowym poziomie. Brawo brawo brawo! – napisał na Linked In Maciej Kaniowski, przyznając, że “dobre decyzje są czasem trudne, tak jak ta (o odejściu - red.), ale cementują wspomnienia i więzi).

Czytaj też: TOP roku 2024: Kłopoty w Verona Products Professional, Avon wchodzi do drogerii, Rihanna ambasadorką Diora

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.01.2025 16:22
Charlize Theron twarzą nowej linii Dior Capture
Dior

Charlize Theron, zdobywczyni Oscara i ambasadorka Dior od 2004 roku, została ogłoszona twarzą odświeżonej linii kosmetyków Dior Capture. Marka podkreśla, że wartości aktorki i jej siła doskonale odzwierciedlają charakter tej ikonicznej kolekcji.

W maju 2024 roku Dior ogłosił, że Charlize Theron będzie promować ich kampanie pielęgnacyjne i biżuteryjne. Teraz aktorka została zaprezentowana jako twarz zrewitalizowanej linii Dior Capture, która opiera się na 40-letnich badaniach nad tzw. „matczynymi komórkami skóry”. Nowa linia debiutuje z technologią Oxygeno-Collagen (OX-C), zastosowaną w dwóch produktach: serum i kremie na dzień.

Pierwsze produkty Dior Capture OX-C trafiły do sprzedaży 26 grudnia 2024 roku. Serum Dior Capture OX-C Treatment Le Sérum kosztuje od 145 dolarów za 30 ml do 234 dolarów za 75 ml, a krem na dzień Dior Capture OX-C Treatment Crème Jour w pojemności 50 ml wyceniono na 145 dolarów, przy czym jego wkład uzupełniający można nabyć za 125 dolarów.

Nowa kampania Dior Capture, w której Theron występuje przed obiektywem cenionej fotografki Brigitte Lacombe, została już opublikowana. To kolejne znaczące przedsięwzięcie 49-letniej aktorki, która od lat promuje kultowe produkty marki, w tym zapach J’adore.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. styczeń 2025 00:32