Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami sieć Lidl rozbudowuje ofertę kosmetyków, a szczególnie swojej marki własnej Cien. Po produktach do pielęgnacji twarzy i ciała do oferty weszły kosmetyki do makijażu – m.in. lakiery do paznokci, cienie do powiek i błyszczyki.
Najnowsza inwestycja to linia wegańskich kosmetyków tej marki – Cien Food For Skin. Symbolem „Vegan friedly” oznakowanych zostało szereg produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, m.in. kremy do twarzy na dzień i na noc, w tym przeciwzmarszczkowe, maseczki do twarzy, płyny micelarne do demakijażu, żele-peelingi do mycia twarzy, balsamy do ciała, kremowe żele do mycia ciała, kremy do rąk.
Wegańska linia jest silnie promowana. Trwa kampania telewizyjna z udziałem Karoliny Pisarek, która została twarzą marki. Modelka występuje także na billboardach i w gazetkach reklamowych Lidla.
Karolina Pisarek jest finalistką 5. edycji konkursu Top Model i jedyną Polką, która znalazła się na prestiżowej liście 100 Najpiękniejszych Twarzy Świata 2018 w rankingu sporządzanym przez TC Candler.
Dodatkowo kosmetyki Cien Food For Skin od razu zostały wsparte promocja cenową. W lutowej gazetce reklamowej były dostępne z 50 proc. rabatem.
Lidl to dyskontowa sieć spożywczo-przemysłowa. Pod jej szyldem działa w Polsce ponad 650 sklepów.