21 lipca 2024 roku w Chinach pobito rekord Guinnessa w liczbie pofarbowanych włosów w ciągu 8 godzin, osiągając wynik 221 osób. Wcześniejszy rekord, ustanowiony przez fanów bejsbolu w Portoryko, wynosił 192 osoby. Marka Schwarzkopf LIVE chce teraz podjąć kolejne wyzwanie i pobić ten rekord, angażując do tego Łatwoganga – influencera znanego z realizacji niezwykłych, szalonych zadań. W ramach kampanii „Szalej jak nikt inny”, Schwarzkopf LIVE pragnie zachęcić młodych ludzi do odważnego wyrażania siebie poprzez farbowanie włosów na jaskrawe kolory.
Łatwogang, znany ze swoich wyjątkowych wyzwań i bliskiej relacji z fanami, ma za zadanie pomóc w pobiciu rekordu. Współpraca z marką Schwarzkopf LIVE pozwoli mu na nowo zintegrować się z widzami, którzy często podsuwają mu pomysły na kolejne wyzwania. Wyzwanie polega na pofarbowaniu włosów uczestnikom na szalone kolory, takie jak czerwony, niebieski, różowy czy fioletowy. Wydarzenie to odbędzie się 10 sierpnia w Warszawie w przestrzeni Loft44. Aby wziąć w nim udział, należy zarejestrować się na stronie www.jakniktinny.pl, spełniając określone kryteria, takie jak jasny odcień włosów o długości do ramion.
Akcja ta nie tylko ma na celu pobicie rekordu, ale także zapewnienie uczestnikom dobrej zabawy i okazji do spotkania z ulubionym influencerem. Na miejscu czekać będą dodatkowe atrakcje, takie jak symulatory jazdy, gry VR czy stół z piłkarzykami, w które będzie można pograć z Łatwogangiem. Schwarzkopf LIVE chce przez to wydarzenie promować odwagę w wyrażaniu siebie i pozytywne nastawienie do życia, zachęcając młodych ludzi do wakacyjnego szaleństwa (choć lato zmierzan ku końcowi) z kolorami włosów.
powiedział Gracjan Duda, brand manager marki Schwarzkopf LIVE.
Czytaj także: Eveline zorganizowało pierwszy event influencerski w Niemczech