Musée du Louvre i Lancôme stworzyły wspólnie innowacyjną kolekcję kosmetyków pielęgnacyjnych i makijażowych, inspirowaną dziewięcioma arcydziełami rzeźby oraz barwami i światłami wystaw w tym znanym na całym świecie muzeum w stolicy Francji, Paryżu. Kampania wprowadzająca kolekcję Lancôme x Louvre została sfilmowana w wnętrzach Muzeum Luwru, a głównymi twarzami kampanii są ambasadorki marki: Zendaya, Aya Nakamura, Amanda Seyfried i He Cong.
- powiedział Laurence des Cars, prezes-dyrektor Musée du Louvre.W ramach tej współpracy Lancôme czerpało inspirację z takich dzieł sztuki, jak Wenus z Milo, Skrzydlate Zwycięstwo z Samotraki, Korynna, Diana z Gabii, Nimfa ze Skorpionem, Echo, Hygeia, Wenus z Arles i Śpiący Hermafrodyta. Każda z tych rzeźb, poprzez swoją historię i mit, który reprezentuje, zainspirowała Lisę Eldridge, globalną dyrektor kreatywną Lancôme Makeup, do stworzenia tej kolekcji kosmetyków do makijażu.
Nowa kolekcja Lancôme Louvre Limited Edition Collection obejmuje cztery odcienie szminek L‘Absolu Rouge Matte, nowy wariant kultowej butelki serum Advanced Génifique oraz pięcioodcieniową paletę makijażu Richelieu Wing; każdy produkt opatrzont został wizerunkiem klasycznej rzeźby ze słynnego na całym świecie muzeum w Paryżu. Na przykład kremowa szminka Celestial Rose ma na wieczku nadrukowaną rzeźbę La Nymphe Echo autorstwa Lemoyne‘a Saint Paul.
Kolekcję można nabyć na stronie internetowej Lancôme oraz w sklepach Lancôme w sklepach Macy’s, Dillard’s, Nordstrom i Bloomingdales.
Czytaj także: Kolejny zapach gwiazdy; Le Galion przywraca do oferty perfumy Avy Gardner