Spółka Lajuu rozpoczęła emisję crowdfundingową 14 kwietnia br., zapraszając nowych akcjonariuszy do współtworzenia biznesu z kosmetykami naturalnymi. Wota do uzyskania została ustawiona na 995 tys. zł. W poniedziałek 12 lipca br. spółka zakończyła kampanię, pozyskując ponad 800 tysięcy złotych.
– Crowdfunding to dla nas nie tylko sposób na pozyskanie funduszy na rozwój. Dzięki kampanii zyskaliśmy także zaangażowane grono ambasadorów naszej marki, sympatyków oraz oczywiście klientów – skomentowała Aneta Stacherek, prezes Lajuu.
Poinformowała też, że emisja otworzyła firmie drzwi, które dla nowego brandu, dopiero wchodzącego na rynek byłyby zamknięte. Wskazała na współpracę z Notino i Minti Shop.
– Zarówno współpraca z liderem branży kosmetycznej i e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, jak i ze sklepem o ugruntowanej pozycji rynkowej w Polsce to bardzo ważny krok w rozwoju naszej firmy, który daje możliwość generowania dużej sprzedaży – dodała.
Założyciele spółki Lajuu zapowiadają, że zakończona kampania crowdfundingowa nie oznacza zwolnienia tempa rozwoju. W sierpniu br. na rynku ma pojawić się kolejna seria produktów Lajuu by Weronika Rosati. Trwają także intensywne prace nad nową marką z naturalnymi kosmetykami dla mężczyzn The Men by Grzegorz Krychowiak, które trafią do sprzedaży w grudniu 2021.
– Zainteresowanie kampanią Lajuu utwierdziło nas w przekonaniu, że rynek potrzebuje kosmetyków naturalnych, wegańskich, bardzo wysokiej jakości. Dlatego dalej bardzo aktywnie będziemy rozwijać nasze marki, tak aby były dostępne dla jak najszerszej grupy odbiorców – podsumował Paweł Kibalczyc, wiceprezes Lajuu.