Lady Gaga – piosenkarka i aktorka – zapowiedziała w mediach społecznościowych start swojej marki Haus Laboratories. „Kiedy byłam młoda, nigdy nie czułam się piękna. I kiedy walczyłam o poczucie zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej urody, odkryłam moc makijażu (…)” napisała artystka na swoim profilu. Przedsprzedaż kosmetyków, przed oficjalnym wejściem marki na rynek nastąpi już 15 lipca.
Powołując się na Bussines od Fashion, portal Business Insider donosi, że kosmetyki Haus Laboratories będą sprzedawane wyłącznie na platformie Amazon. Ich cena ma oscylować wokół 16 dol. za błyszczyk i 48 dol. za paletkę do makijażu. Byłby to pierwszy raz kiedy gwiazdorska kosmetyczna debiutuje i wiąże się tylko z Amazonem. Platforma zamierza rozwijać kategorię beauty.
W 2018 roku Lady Gaga – piosenkarka i aktorka – złożyła wniosek o znaki towarowe dla „Haus Beauty” i „Haus Labs” za pośrednictwem swojej firmy Ate My Heart Inc.