Po zatwierdzeniu wniosku o znak towarowy Haus Beauty w lipcu wszystko ucichło, z wyjątkiem kilku hashtagów na koncie piosenkarki na Instagramie. Jednak wygląda na to, że wkrótce światło dzienne ujrzy linia kosmetyków Lady Gagi - bo strona internetowa jej marki po cichu zadebiutowała w okresie świątecznym.
Strona hausbeauty.com jest na razie całkiem czarna i tylko zachęca fanów do wprowadzenia adresu e-mail. Eksperci rynku zaznaczają, że wejście kosmetyków Rihanny do drogerii od momentu zarejestrowania jej marki Fenty Beauty zajęło 3 lata. Dlatego niekoniecznie jeszcze w tym roku będzie można kupić kosmetyki sygnowane nazwiskiem wykonawczyni „Bad Romance”.
Jednak jeśli marka beauty Lady Gagi wystartuje, to dołączy ona do licznego grona gwiazd, które również posiadają własne linie kosmetyczne np. wspomniana Rihanna (Fenty Beauty), Jessica Alba (The Honest Company), Salma Hayek (Nuance Salma Hayek), Eva Mendes (Cirac) czy Drew Barrymore (Flower).