StoryEditor
Producenci
10.09.2024 15:38

LaDiosa nawiązuje współpracę z Pauliną Pastuszak

Paulina Pastuszak to znana w świecie polskiego manicure influencerka branżowa, szkoleniowczyni i ekspertka. / LaDiosa

Paulina Pastuszak, uznana ekspertka w dziedzinie stylizacji paznokci, nawiązała współpracę z marką LaDiosa, jednym ze znanych dostawców produktów do manicure i pedicure. W ramach tego partnerstwa Paulina poprowadzi cykl wideo zatytułowany "Testosteron by LaDiosa", gdzie będzie testować i oceniać produkty marki. Współpraca wpisuje się w dynamiczny rozwój rynku kosmetycznego w Polsce, który przewyższa unijną średnią pod względem popytu na produkty do stylizacji paznokci.

Dostawca produktów do stylizacji paznokci, LaDiosa, ogłosił rozpoczęcie współpracy z uznaną ekspertką Pauliną Pastuszak. W ramach tego partnerstwa, Paulina poprowadzi cykl materiałów wideo pod tytułem “Testosteron by LaDiosa”, w którym będzie testować i oceniać produkty tej marki. W każdym z odcinków specjalistka skupi się na jakości, trwałości i efektach oferowanych przez LaDiosę rozwiązań, co ma pomóc konsumentom w wyborze odpowiednich produktów do stylizacji paznokci.

Paulina Pastuszak to postać dobrze znana w branży beauty. Jest wykładowczynią akademicką, autorką bestsellerowych książek oraz trenerką biznesu, co czyni ją jednym z najważniejszych autorytetów w dziedzinie stylizacji paznokci. W trakcie swojej kariery zdobyła liczne nagrody, w tym Puchar Świata w Nail Art. Jej rola jako prelegentki na kongresach branżowych oraz biegłej sądowej podkreśla, jak duży wpływ wywiera na kształtowanie standardów w branży kosmetycznej. Współpraca z Pauliną to dla LaDiosy szansa na podniesienie prestiżu marki oraz dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Partnerstwo z Pauliną Pastuszak wpisuje się w dynamiczny rozwój rynku usług manicure i pedicure w Polsce. Zgodnie z danymi z „Raportu o stanie branży kosmetycznej 2024”, produkty do stylizacji paznokci stanowią obecnie 5,4 proc. całkowitej sprzedaży kosmetyków w Polsce, co znacząco przewyższa unijną średnią wynoszącą 1,9 proc.

Czytaj także: Nowy trend podbija rynek: manicure citrus azul

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.04.2025 12:10
L‘Oreal ze wzrostami po I. kwartale 2025 – mimo trudności na amerykańskim rynku
L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej i innowacjomIG lorealgroupe

L‘Oreal poinformował o 3,5-procentowym wzroście sprzedaży w pierwszym kwartale. Wynik ten przewyższył prognozy, uwzględniające wolniejsze wzrosty. Mocny popyt na kremy do twarzy i perfumy w Europie pomógł poprawić wyniki w obliczu trudnych warunków w Stanach Zjednoczonych.

Francuska grupa kosmetyczna, do której należą m.in. marki Maybelline Makeup i Kiehl‘s Skincare, odnotowała sprzedaż na poziomie 11,7 mld euro w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025.

L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej, obejmującej szampony marek masowych, ekskluzywne perfumy Valentino oraz dermokosmetyki CeraVe.

Ostatni rok cechował się jedna spowolnieniem wzrostu, na co wpłynęły wzrosty kosztów spowodowane inflacją, a także zaostrzenie się konkurencji na rynku chińskim w kategorii pielęgnacji skóry i dermokosmetyków.

Zdaniem CEO firmy, Nicolasa Hieronimusa, rynek amerykański okazał się w pierwszym kwartale "bardziej wymagający, niż się spodziewano". Hieronimus zaznaczył przy tym, że sytuacja na rynku chińskim okazała się nieco lepsza od prognozowanej.

Jak informowała kilka dni temu grupa LVMH, należąca do niej sieć Sephora odnotowała wolniejszy wzrost w I. kwartale w USA. Na osłabienie wpłynęła konkurencja ze strony tańszych ofert na Amazon.

L‘Oreal obawia się również strat na rynkach, dotkniętych cłami prezydenta Donalda Trumpa. Koncern planuje jednak "napędzać wzrost i zarządzać swoim rachunkiem zysków i strat, aby zrównoważyć wpływ podwyżek ceł – z korzyścią dla marży brutto".

Francuski koncern zapowiada, że zamierza poprawiać swoje wyniki na globalnych rynkach kosmetycznych i kontynuować rozwój pomimo obecnych napięć gospodarczych i geopolitycznych.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
22.04.2025 14:59
Ceny perfum w USA wzrosną o 6-7 proc. – to odpowiedź Interparfums na cła Trumpa
Jimmy Choo jest marką perfum, przynoszącą koncernowi Interparfums największe dochody   IG interparfums_official

Interparfums, producent perfum z Francji, planuje podniesienie cen swoich produktów na terenie USA 6 do 7 proc. już od 1 sierpnia. To odpowiedź na nałożenie 10-procentowych ceł na towary importowane. Interparfums ma w swoim portfolio perfumy kilku globalnym marek modowych, takich jak Coach, Jimmy Choo, Montblanc i Lacoste.

Nie przeprowadziliśmy jeszcze dokładnych obliczeń, ale myślę że w tym roku poniesiemy dodatkowe wydatki w granicach od 5 do 6 milionów euro – zapowiedział dyrektor generalny Interparfums Philippe Benacin podczas dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy w Paryżu.

Obecnie Stany Zjednoczone są dla Interparfums największym rynkiem, przynoszącym w 2024 roku 38 proc. całkowitych przychodów firmy. Jak dodał też Benacin, firma pomimo przewidywanego wpływu ceł miała w USA “bardzo mocny pierwszy kwartał”. Oficjalne wyniki Interparfums za pierwszy kwartał zostaną opublikowane 24 kwietnia.

Benacin potwierdził ponadto odnowienie umowy licencyjnej z amerykańską marką Coach, obowiązującej do 2031 roku. W 2024 roku perfumy marki Coach wygenerowały dla Interparfums 43 mln euro zysków ze sprzedaży, co czyni je jedną z najlepiej sprzedających się licencji grupy po Jimmy Choo, która przyniosła 56,3 mln euro.

Ogółem Interparfums odnotowało 10-procentowy wzrost zysku netto w 2024 roku.

Czytaj też: Coach przedłuża umowę licencyjną na swoje perfumy z Interparfums

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. kwiecień 2025 07:11