![Dzięki przejęciu części udziałów w Amouage grupa L‘Oréal po raz kolejny umocniła swój dział marek luksusowych](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/10/o_571622_1280.png)
Grupa L‘Oréal odnotowała w minionym roku wzrost we wszystkich regionach z wyjątkiem Azji Północnej, gdzie warunki działalności zostały określone jako „trudne”. Natomiast największy wkład na wzrost wyników miała Europa, gdzie sprzedaż wzrosła o 9,3 proc. Wszystkie kategorie odnotowały wzrost na poziomie dwucyfrowym, a na czele znalazły się produkty do pielęgnacji włosów oraz perfumy.
Dział produktów profesjonalnych odnotował wzrost o 5 proc., kontynuując rozwój dzięki strategii omnichannel, ze szczególnie znaczącym wzrostem w kanałach sprzedaży online oraz dystrybucji selektywnej.
Na dobre wyniki L‘Oréal wpłynęła też mocny wzrost w segmencie luksusowych kosmetyków do włosów. Marka Kérastase utrzymała dwucyfrowy wzrost, umacniając swoją pozycję na szczycie tego segmentu.
Sprzedaż w dziale dóbr konsumpcyjnych wzrosła o 5,3 proc., szczególnie dobrymi wynikami wykazała się marka L’Oréal Paris.
Czytaj też: L’Oréal i IBM tworzą pierwszy model AI, wspierający produkcję zrównoważonych kosmetyków