Współpraca ta pozwoli na korzystanie z doświadczeń rzeczywistości rozszerzonej (AR) milionom podróżnych na całym świecie. Posunięcie jest częścią strategii akceleracji cyfrowej L’Oréal. Na stronie lottedfs.com/kr klienci będą mogli odkrywać produkty z listy marek L’Oréal, w tym Lancôme, Giorgio Armani, L’Oréal Paris i Urban Decay.
- L’Oréal Travel Retail Asia Pacific i Lotte Duty Free podzielają tę samą wizję, że rzeczywistość rozszerzona online staje się kluczowa podczas podróży i zakupów produktów - powiedział Emmanuel Goulin, dyrektor zarządzający L’Oréal Travel Retail Asia Pacific.
- Wprowadzenie przez nas wirtualnej wersji do makijażu ModiFace jeszcze bardziej poszerza naszą wiedzę specjalistyczną w dziedzinie technologii kosmetycznych i nie mogę się doczekać zrewolucjonizowania branży detalicznej w sektorze turystycznym dzięki przyszłości, którą dziś tworzymy dzięki rzeczywistości rozszerzonej - dodał.
L’Oréal nabył kanadyjską firmę technologiczną ModiFace w 2018 roku za nieujawnioną kwotę. Ta decyzja stała się kamieniem milowym w przyspieszeniu strategii cyfrowej firmy i jej marek.
Kap Lee, dyrektor generalny Lotte, dodał, że światowej klasy technologia odkrywa nowe horyzonty podróżnikom - pomaga im odkrywać, próbować i wybierać produkty kosmetyczne dzięki przełomowym i innowacyjnym usługom.