Nowe urządzenie Perso tworzy spersonalizowane formuły, analizując stan skóry, oceniając warunki środowiskowe i identyfikując osobiste potrzeby związane z pielęgnacją skóry, takie jak drobne linie i zmarszczki. Gromadząc dane za pośrednictwem aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, Perso tworzy dostosowaną formułę do pielęgnacji skóry, którą można nakładać na skórę poprzez układ motoryczny na górze urządzenia.
- Dzięki Perso oddajemy spersonalizowane technologie bezpośrednio w ręce naszych klientów - powiedział Guive Balooch, szef inkubatora technologicznego L’Oréal, który opracował urządzenie. - Personalizacja nowej technologii opiera się na informacjach o unikalnej skórze, osobistych preferencjach, a także o otoczeniu.
Urządzenie z czasem stanie się bardziej wyspecjalizowane, informując użytkownika, jakie produkty na niego działają i automatycznie dostosowując przyszłe formuły. W przyszłości możliwości Perso będą obejmować informacje o trendach w czasie rzeczywistym za pośrednictwem mediów społecznościowych, a także technologię dopasowywania kolorów, co pozwoli klientom na przykład zaprojektować odcień szminki pasujący do ich stroju.
- Opierając się na naszym dziedzictwie naukowym i wiodącej pozycji w dziedzinie innowacji, L'Oréal po raz kolejny wykorzystuje zaawansowane technologie do tworzenia inteligentnych produktów i usług kosmetycznych, które odpowiadają potrzebom naszych klientów i oferują niemal nieograniczoną personalizację - skomentował innowację Nicolas Hieronimus, Deputy Chief Executive Officer L'Oréala.