StoryEditor
Producenci
08.04.2020 00:00

L’Oréal solidarny ze społecznością lokalną w walce z epidemią COVID-19

L’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 000 produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do sanityzacji rąk. W tym celu fabryka L’Oréal Warsaw Plant zreorganizowała swoją pracę, aby wyprodukować 1400 ton żelu wodno-alkoholowego.

Działania podjęte przez firmę w Polsce są częścią szerszego programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem przez L’Oréal w całej Europie. Oto działania podjęte przez L’Oréal w Polsce:

Solidarność z pracownikami służby zdrowia, aptek, partnerskich sieci handlowych: fabryki L’Oréal na świecie rozpoczęły produkcję wodno-alkoholowych żeli do sanityzacji rąk pod markami La Roche-Posay, Garnier i L’Oréal Paris. Nadając priorytet tej produkcji, także fabryka L’Oréal Warsaw Plant w Kaniach pod Warszawą wyprodukowała dotychczas 28 ton żelu o właściwościach sanityzacyjnych. Elastyczne wykorzystanie możliwości produkcyjnych zakładu przy jednoczesnej maksymalnej ochronie zdrowia i bezpieczeństwa pracowników fabryki, pozwoli na wyprodukowanie do końca czerwca kolejnych 1400 ton produktu. Dzięki temu w najbliższych tygodniach L’Oréal przekaże bezpłatnie szpitalom, lekarzom, farmaceutom i pracownikom partnerskich sieci handlowych w całej Polsce ponad 630 000 opakowań żelu wodno-alkoholowego do sanityzacji rąk.

Solidarność z personelem medycznym, który w obecnej sytuacji pracuje na pierwszej linii frontu: ponieważ ważne jest teraz wsparcie personelu medycznego pracującego w ekstremalnych warunkach, firma L’Oréal zapewniła bezpłatnie szpitalom i innym placówkom służby zdrowia w całym kraju 76 000 produktów do pielęgnacji skóry i higieny marek La Roche-Posay, CeraVe i Vichy.

Solidarność z fryzjerami i właścicielami salonów: salony fryzjerskie należą do firm najbardziej narażonych na gospodarcze skutki pandemii. Dywizja Produktów Profesjonalnych i jej marki profesjonalne (Biolage, Kerastase, L’Oréal Professionnel, Matrix, Redken) stworzyły wirtualną przestrzeń dla fryzjerów z całej Polski, w której znajdą oni odpowiedzi na pytania dotyczące kwestii prawnych i księgowych. Grupa na platformie społecznościowej Facebook działa pod nazwą „L’Oréal Wspiera Fryzjera”.

Solidarność z dostawcami: L’Oréal Polska niezwłocznie będzie regulowała płatności za w pełni wykonane usługi oraz zrealizowane w całości dostawy towaru niemal połowie dostawców zmagających się z wyzwaniami związanymi z epidemią.

Niels Westerbye Juhl, prezes zarządu L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie skomentował: „Pragniemy okazać solidarność i wspierać lokalne społeczności stawiające czoła tej wyjątkowej kryzysowej sytuacji. Chcemy też wyrazić naszą wdzięczność wszystkim tym, którzy podejmują nadzwyczajne działania w walce z pandemią. Uważam, że jest to nasz obowiązek. Jestem dumny, widząc mobilizację naszego zespołu, który angażuje się w tę bezprecedensową walkę. Dzięki elastycznemu podejściu, ogromnemu doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu L’Oréal Warsaw Plant byliśmy w stanie szybko dostosować produkcję do aktualnych potrzeb. Nasz program wsparcia trafia do  personelu​ szpitali i innych grup, którym jest ono teraz najbardziej potrzebne”.

 L’Oréal posiada portfolio składające się z 36 marek, grupa osiągnęła w 2019 roku obroty sięgające 29,9 miliarda euro i obecnie zatrudnia 88 000 osób na całym świecie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 07:30
Puig przedłuża współpracę z Charlotte Tilbury - sprzedaż kosmetyków tej marki wzrosła trzykrotnie
Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty

Puig, hiszpańska firma rodzinna działająca w fashion i beauty, zdecydowała o przedłużeniu strategicznej współpracy z Charlotte Tilbury do końca 2030 roku. Tilbury, jedna z najbardziej znanych i charyzmatycznych makijażystek na świecie, jest prezesem oraz twarzą własnej marki kosmetyków.

Zgodnie z warunkami odnowionej umowy Charlotte Tilbury ma zachować mniejszościowy udział w firmie, którą Puig stopniowo będzie przejmować na pełną własność do końca 2030 roku. Charlotte Tilbury, która wciąż pełni funkcję prezesa i dyrektor kreatywnej własnej marki, ma nadal  odgrywać aktywną rolę w napędzaniu sukcesu marki.

Charlotte ma wyjątkową, pionierską wizję, różniącą się od innych marek stworzonych przez makijażystów. Na nowo zdefiniowała przyszłość makijażu i pielęgnacji skóry, gdy zaczęliśmy współpracować w 2020 roku – skomentował Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. – Od tamtego czasu osiągnęliśmy tak wiele i z wielką przyjemnością rozszerzamy teraz nasze partnerstwo. Charlotte Tilbury to wyjątkowa marka, nie mogę się doczekać kontynuacji naszej współpracy i dalszego rozwoju – dodał Puig.

Od 2020 roku, kiedy Puig po raz pierwszy nabył większościowy udział w firmie Charlotte Tilbury, ta marka kosmetyczna zwiększyła swój przychód netto ponad trzykrotnie. Duże znaczenie dla promocji i popularności marki odgrywa niezwykle charyzmatyczna osobowość Tilbury.

W 2020 roku nawiązaliśmy partnerstwo, które odegrało kluczową rolę w kształtowaniu naszego sukcesu. Jestem w pełni przekonana o wartości i potencjale, które Charlotte Tilbury Limited może jeszcze stworzyć w nadchodzących latach – dodała Charlotte Tilbury. Jak dodała, kontynuowanie współpracy pomiędzy jej zespołem a Puig wydaje się naturalnym następstwem.

Napędza nas ta sama innowacyjność, wizja i ambicje, które zdefiniowały tę kultową markę na przestrzeni lat. To rozszerzone partnerstwo jest znaczącym krokiem naprzód, umożliwiającym nam dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki jako lidera w świecie piękna – stwierdziła Tilbury.

W Polsce kosmetyki marki Charlotte Tilbury są dostępne w perfumeriach sieci Sephora.

image
Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku
fot. Charlotte Tilbury, IG

Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty. Zdobyła ogromne doświadczenie, pracując z takimi gwiazdami jak Kim Kardashian, Jennifer Aniston czy Kate Moss. Na bazie swojego długoletniego doświadczenia Tilbury stworzyła własną markę kosmetyczną, oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Kosmetyki Tilbury są znane z wysokiej jakości, pięknych opakowań i skuteczności. Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku.

Firma Puig jest znana z produkcji szerokiej gamy perfum, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Oprócz perfum, firma oferuje również różnorodne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Puig współpracuje z wieloma projektantami mody i posiada własne linie odzieżowe oraz akcesoriów. Firma posiada licencje na produkcję perfum dla wielu znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Carolina Herrera czy Dolce&Gabbana.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 05:58