StoryEditor
Producenci
13.02.2023 00:00

L‘Oréal Skin Lab otworzył drzwi do świata pielęgnacji preparatami z retinolem

Wydarzenie L‘Oréal Skin Lab odbyło się 8 lutego w kameralnym domu handlowym Mysia 3 w centrum Warszawy / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Firma L‘Oréal zorganizowała dla wszystkich chętnych spotkanie na temat pielęgnacji przeciwstarzeniowej. Jego hasła to „Po prosu działa! Sprawdź sama” oraz „To nie magia. To nauka”. Bohaterem wydarzenia był krem Revitalift Laser oraz inne produkty z zawartością retinolu.  

Obserwatorzy konta L'Oréal Paris na Facebooku (@lorealparispolska) zostali zaproszeni na wydarzenie L'Oréal Paris Skin Lab! Do udziału zachęcało hasło „Po prostu działa! Przyjdź i sprawdź sama”. Bohaterem wydarzenia był krem Revitalift Laser.

Całodzienne spotkanie w dniu 8 lutego zapoczątkował warsztat z automasażu twarzy z Lilią Dworecką (@perfect_face_pl). Ekspertka przekonywała, że za pomocą codziennych ćwiczeń można wpłynąć na wyprostowanie zmarszczek, wygładzenie bruzd np. nosowo-wargowych, poprawę owalu twarzy czy ujędrnienie skóry na szyi.

Następnie uczestnicy spotkania zostali zaproszeni na indywidualne konsultacje. Ich pierwszym etapem było badanie nawilżenia skóry i ilości wydzielanego przez nią sebum. Aleksandra Hartman informowała jakie są równice między zimowym a letnim poziomem nawilżenia oraz co ma wpływ na zwiększenie wydzielania sebum.

Bardziej szczegółowych wskazówek pielęgnacyjnych udzielała dr Ivana Stanković, dermatolożka i ekspertka marki L'Oréal Paris. Biorąc pod uwagę wiek i pomiary nawilżenia i sebum, informowała jakich składników potrzebuje cera i po jakie produkty z portfolio L'Oréal warto sięgnąć zarówno podczas pielęgnacji porannej, jak i wieczornej.    

Natomiast influencerka Martyna Grzenkowicz (@peachee.me), po dokładnym wywiadzie na temat codziennej rutyny pielęgnacyjnej, proponowała jej modyfikację tak, aby w efekcie uzyskać odpowiedni poziom nawilżenia skóry z użyciem preparatów z kwasem hialuronowym. Wyjaśniała też znaczenie stosowania odpowiednich produktów do demakijażu i podpowiadała, jak umiejętnie wprowadzić do pielęgnacji produkty z retinolem i pro-retinolem – zarówno w postaci serum jak i kremów na dzień i na noc.

Na koniec indywidualnych konsultacji każdy z uczestników otrzymywał receptę z przepisanymi preparatami, która realizowana była na miejscu, jako prezent od firmy. Wiele osób skorzystało też z masażu Kobido poprawiającego jędrność i elastyczność skóry.

Bohaterem spotkania był krem Revitalift Laser X3 SPF 25, który zawiera składniki polecane przez dermatologów: pro-retinol, witaminę CG i kwas hialuronowy. Dzięki nim skóra staje się bardziej sprężysta i jędrna, a po 4 tygodniach stosowania zmarszczki i przebarwieni stają się mniej wyraźne.

Czytaj też: Retinol i retinoidy – krótki przewodnik i zasady stosowania

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 05:08