Jak informuje L'Oréal w Le Drugstore Parisien dostępne są kosmetyki oraz produkty z kategorii zdrowie, a także np. zestawy do szycia, akcesoria oraz zdrowe przekąski.
Sklepy oferują także produkty z grupy L'Oréal (L'Oréal Paris, Maybelline, Garnier, NYX Professional Makeup, Essie, Sanoflore itd.) oraz inne produkty ekskluzywnych i specjalistycznych marek.
Dwie pierwsze placówki zostały otwarte pod koniec czerwca w Paryżu. Od poniedziałku do soboty działają od godziny 10.00 do północy, a w niedziele od 11.00 do 20.00. Na każdy miesiąc przypada też jeden dzień, w którym będą otwarte przez 24 godziny oferując Paryżanom również rozrywkę i usługi wellness.
Rynek kosmetyczny ulega szybkim zmianom, dlatego co roku L’Oréal dostarcza nowe rozwiązania w dziedzinie pielęgnacji i makijażu. Portfolio firmy liczy 28 międzynarodowych marek.
W Polsce L’Oréal działa od 1992 roku. Spółka obecna jest we wszystkich kanałach dystrybucji z 20 międzynarodowymi markami: na rynku masowym (Garnier, L’Oréal Paris, Mixa, Essie, Maybelline New York), w salonach fryzjerskich (L’Oréal Professionnel, Kérastase, Matrix, Essie Professional), w dystrybucji selektywnej (Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Biotherm, Ralph Lauren, Helena Rubinstein, Cacharel, Diesel, Kiehl’s) oraz w aptekach (Vichy, La Roche-Posay, Innéov, SkinCeuticals).