Piętnastosekundowy spot reklamowy korektora Maybelline New York Instant Eraser jest adaptacją wykorzystywanej globalnie produkcji. Jednak w Polsce oprócz zakomunikowania jego benefitów (kryje, koryguje, konturuje), L’Oréal powołuje się na opinie użytkowniczek z serwisu Wizaż.pl: 99 proc. Polek potwierdza: Skutecznie kryje cienie pod oczami. Ponadto na Instagramie, Tik Toku i YouTube obok hero wideo pokazywany jest film z udziałem aktorki Olgi Kalickiej, modelki Sylwii Butor oraz influencerek – Agi Savy i Beatyvtricks.
– W strategii marki advocacy jest kluczowe. Chcemy stawiać w centrum konsumentki, słuchać tego co mówią. A dzięki temu mówić ich językiem i odpowiadać na te potrzeby. Korektor to produkt, którego używają bardzo różne osoby – zarówno pasjonujące się makijażem, jak i te które potrzebują tylko lekkich poprawek. Instant Eraser dzięki swoim właściwościom dopasowanym do różnych potrzeb stał się bestsellerem wśród Polek – wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska.
Spot można zobaczyć w największych stacjach: TVP, Polsat i TVN, a także w Internecie. Grupą docelową kampanii, która potrwa do końca lutego są kobiety 25-49 lat. Za realizacje odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, która dla marki Maybelline New York od ubiegłego roku stworzyła też dziesięć kampanii digitalowych.