Koncern L’Oréal poinformował, że podpisał umowę nabycia marki Skinbetter Science. Marka została stworzona przez specjalistów z branży farmaceutycznej Jonaha Shacknai, Justina Smitha i Setha Rodnera. Firma powstała w 2016 r. w Arizonie. Obecnie Skinbetter Science jest jedną z najszybciej rozwijających się marek medycznych do pielęgnacji skóry w Stanach Zjednoczonych. Zespół sprzedaży medycznej sprzedaje asortyment głównie za pośrednictwem sieci dermatologów, chirurgów plastycznych i gabinetów medycyny estetycznej.
Marka Skinbetter Science jest także dostępna w Polsce. Produkty są określane jako kosmeceutyki. Jak czytamy na stronie internetowej marki „Marka do swoich receptur wykorzystuje wysokiej jakości składniki premium i złote standardy medycyny (...). Podstawową zasadą Skinbetter jest dostępność tylko u wybranych specjalistów. Ten model bezpośredniej sprzedaży generuje zaufanie oraz świadomość pacjentów. Sprzedaż produktów online bez konsultacji jest absolutnie zakazana".
Jonah Shacknai, założyciel i prezes Skinbetter Science, powiedział, że pomiędzy L’Oreal i Skinbetter Science istnieje „znakomita zgodność misji i wartości”, a globalny zasięg L’Oreal i zasoby pozwolą zmaksymalizować możliwości marki.
„Skinbetter Science jest doskonałym uzupełnieniem portfolio marek Active Cosmetics Division” – skomentowała w oświadczeniu Myriam Cohen-Welgryn, światowy prezes działu kosmetyków aktywnych L'Oréal. – „Przyczyni się to w dużym stopniu do długoletniej misji Działu Kosmetyków Aktywnych L'Oréal, polegającej na pionierskim rozwoju zdrowia i urody dzięki zaawansowanym, naukowym innowacjom w pielęgnacji skóry. Jestem przekonana, że ta szybko rozwijająca się amerykańska marka ma ogromny potencjał międzynarodowy” – podkreśliła.
Dział Kosmetyków Aktywnych L'Oréal jest najszybciej rozwijającą się grupą L'Oréal. W ciągu trzech miesięcy zakończonych 30 czerwca przychody pionu wzrosły o 33,9 proc. w ujęciu sprawozdawczym i o 23,8 proc. w ujęciu like-for-like.
L'Oréal jest wiodącym światowym graczem w branży kosmetycznej ze 110-letnią tradycją i portfolio 35 międzynarodowych marek. Zatrudnia 85 400 pracowników. Sprzedaż we wszystkich sieciach dystrybucji (e-commerce, rynek masowy, domy towarowe, apteki, salony fryzjerskie, sprzedaż detaliczna marek i podróży) wyniosła 32,28 miliarda euro w 2021 roku. Grupa posiada 20 ośrodków badawczych w 11 krajach na całym świecie oraz zespół ds. badań i innowacji składający się z ponad 4 tys. naukowców i 3 tys. specjalistów technicznych.
Czytaj także: Henkel przejął fryzjerskie marki Shiseido