SkinCeuticals to natomiast brand wchodzący w skład L‘Oréal Group: Dermatological Beauty Division, czyli działu zajmującego się pięknem dermatologicznym. Celem marki jest poprawa zdrowia skóry i zapewnienie zaawansowanej pielęgnacji opartej na wiedzy naukowej.
Czytaj też: Dermatologia kosmetyczna: Pięć kluczowych trendów w 2020 roku
Partnerstwo Cutery z L’Oreal Japan będzie polegać na promowaniu, sprzedaży oraz dystrybucji wybranych produktów linii SkinCeuticals w klinikach w Japonii. L’Oréal Japan zapewni wsparcie marketingowe i reklamowe, by umocnić widoczność produktów SkinCeuticals w społeczności medycznej. Produkty trafią do klientek i klientów w czwartym kwartale 2024 roku. Współpraca strategiczna została zawarta na trzy lata z możliwością przedłużenia.
– pacjentów komentuje Brent Hauser, prezes firmy Cutera.Choć firmy podejrzewają, że w 2024 roku efekt współpracy będzie nieistotny finansowo, to liczą, że połączenie ponad 25-letniego doświadczenia Cutery oraz 115-letniej historii L‘Oréal pozwoli przyspieszyć rozwój SkinCeuticals w regionie oraz wzmocnić pozycję Cutery jako kluczowego gracza na japońskim rynku medycyny estetycznej.
Anna Tess Gołębiowska