L’Oréal dokonał mniejszościowej inwestycji w start-up mikrodruku, Prinker Korea Inc., za pośrednictwem swojego korporacyjnego funduszu venture capital BOLD Business Opportunities for L’Oreal Development. Założona w 2015 roku firma Prinker Korea Inc. jest twórcą i producentem cyfrowego urządzenia do tymczasowego tatuażu. L’Oreal i Prinker współpracują już od kilku lat, aby opracować L’Oreal Brow Magic — podręczny, elektroniczny aplikator do makijażu brwi, który zapewnia konsumentom precyzyjne kształty brwi przy użyciu technologii AR i opatentowanych algorytmów sztucznej inteligencji.
„W L’Oreal nasi badacze współpracują ze start-upami zajmującymi się zaawansowanymi technologiami, aby tworzyć przyszłość piękna. Razem, łącząc nasze kompetencje, tworzymy niezrównane, spersonalizowane doświadczenia dla konsumentów” — mówi Barbara Lavernos, zastępca dyrektora generalnego ds. badań, innowacji i technologii w firmie L‘Oréal. „Dzięki tej strategicznej inwestycji możemy okazać nasze głębokie zaangażowanie w dostarczanie przełomowych technologii kosmetycznych, które naprawdę umożliwiają nieograniczoną personalizację i wyrażanie siebie każdej osoby”.
„Jesteśmy podekscytowani wejściem w nową fazę partnerstwa z firmą L‘Oréal, która jest zgodna z naszą misją polegającą na zapewnianiu konsumentom wszechstronnych i dostosowywanych technologii do wyrażania siebie” — mówi Luke Yun, współzałożyciel i dyrektor generalny Prinker Korea Inc. „Ich stuletnie dziedzictwo prac nad pięknem, badań i rozwoju oraz skupienie się na technologii kosmetycznej pozwolą nam dotrzeć do większej liczby konsumentów niż kiedykolwiek wcześniej. Ich inwestycja umożliwi nam tworzenie innowacji, które zapewnią najlepsze rozwiązania dla klientów na całym świecie i cieszymy się, że możemy razem pracować, aby osiągnąć ten cel”.
Czytaj także: L‘Oréal odbierze klientów specjalistom od microbladingu? Podobny efekt stworzy elektroniczny aplikator