StoryEditor
Producenci
14.02.2024 14:24

L’Oréal i Miu Miu podpisują umowę licencyjną na wyłączność

Miu Miu to włoska marka odzieży i akcesoriów, będąca spółką zależną należącą w całości do Prady. Na jej czele stoi Miuccia Prada, a jej siedziba mieści się w Mediolanie we Włoszech. / Miu Miu
L’Oréal Groupe i Prada podpisały długoterminową umowę licencyjną na tworzenie luksusowych kosmetyków dla marki Miu Miu. Oczekuje się, że Miu Miu i L’Oréal wprowadzą swoje pierwsze wspólnie stworzone zapachy w 2025 roku pod szyldem L’Oréal.

L‘Oréal posiada licencję na perfumy Prada od 2021 r., natomiast Coty miało do tej pory w portfolio licencję na Miu Miu od debiutu pierwszego zapachu marki w 2015 r. Jej drugi zapach, Miu Miu Twist, został wprowadzony na rynek w 2019 r., a jego twarzą jest Elle Fanning. Grupa L’Oréal wprowadziła na rynek dwa zapachy Prady, Paradoxe i Luna Rossa Ocean, a także linię do pielęgnacji skóry i makijażu. Kampania Prada Candy zadebiutowała w 2021 roku z udziałem wirtualnej influencerki.

Założona w 1993 roku firma Miu Miu  tworzy modę luksusową i eksperymentalną. To partnerstwo wyznacza „nową erę interpretacji aspektu piękna dla Miu Miu” – stwierdził w oświadczeniu prasowym L’Oréal.

Umowa z Coty, uznaną na arenie międzynarodowej firmą referencyjną na rynku luksusowych perfum, stanowi ważny krok naprzód w planie rozwoju Miu Miu [...] Jestem zatem pewien, że wykorzystując know-how Coty i silną tożsamość Miu Miu, to partnerstwo będzie światowym sukcesem, który przyniesie obu firmom satysfakcję.

- powiedział Patrizio Bertelli, dyrektor generalny Grupy Prada.

Rodzinny dom mody Prada zleca tworzenie zapachów i kosmetyków firmie L’Oréal od 2021 roku, kiedy Prada rozstała się z hiszpańską firmą Puig. Jednak Miu Miu, siostrzana marka Prady, do tej pory udzielała licencji na swoją linię produktów kosmetycznych firmie Coty. Miu Miu i Coty ogłosiły, że nawiązały współpracę w 2013 roku, a debiutancki zapach Miu Miu trafił na półki w 2015 roku.

Miu Miu ma póki co w ofercie 13 zapachów, w tym dwie linie — Les Eaux à La Mode i Twist.

Czytaj także: Prada, wchodząc na rynek kosmetyczny, pomyślała o ekologii

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. styczeń 2025 13:19