Sprzedaż netto za trzy miesiące kończące się 31 grudnia 2019 r. wyniosła 578,9 mln euro, wzrost o 15,2 proc. według stałych stawek i 17,9 proc. według zgłoszonych stawek rok do roku.
Kanały rynkowe w Chinach i Korei wykazały się szczególnie dobrymi wynikami, a za nimi plasuje się travel retail, partnerzy internetowi i kanały detaliczne. Limelife wzrosło w tym kwartale o 11,7 procent, podczas gdy Elemis zakończył rok obrotowy 9M z około 20 - procentowym wzrostem.
Pod względem geograficznym Wielka Brytania odnotowała najszybszy wzrost na poziomie 98,4 procent, głównie za sprawą marki Elemis, przy czym Chiny również osiągnęły dobre wyniki na poziomie 32,4 procent. Sprzedaż detaliczna w Hongkongu nadal spadała z powodu czynników ekonomicznych i społecznych, które „tłumiły nastroje konsumentów”.
Sprzedaż netto za dziewięć miesięcy kończących się 31 grudnia 2019 r. wyniosła 1 306,0 mln euro wzrost o 17,3 proc. według stałych stawek i 20,2 proc. według zgłoszonych stawek rok do roku.
Prezes i dyrektor generalny firmy, Ronald Geiger uważa, że jej dobre wyniki są efektem przemyślanej strategii i atrakcyjnego rozwoju produktów.
- Utrzymaliśmy naszą wysoką dynamikę wzrostu pomimo pewnych mieszanych wyników w niektórych regionach i mniejszych markach, zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Dzięki atrakcyjnym ofertom produktowym i ukierunkowanym kampaniom stale pokonujemy różne przeciwności makroekonomiczne na całym świecie. Oczekujemy, że utrzymamy ten impet do końca roku 2020 - podsumował raport finansowy.