Wzrost sprzedaży w okresie trzech miesięcy kończących się 31 marca 2021 r. został przyspieszony dwucyfrowym wzrostem wszystkich kluczowych marek firmy, w tym L'Occitane en Provence, Elemis i Limelife, które wzrosły odpowiednio o 10,2 proc., 24 proc. i 29,2 proc.
Pod względem geograficznym Chiny były zdecydowanie największym rynkiem z 60-procentowym wzrostem, podczas gdy Rosja odnotowała 23,6-procentowy skok. Tajwan, Brazylia, Stany Zjednoczone i Wielka Brytania zanotowały z kolei wzrost odpowiednio o 17,4 proc., 9,4 proc., 9 proc. i 5,1 proc.
Hongkong zakończył kwartał z 4-procentową stratą, podobnie Francja również spadła o 3,6 procent.
Sprzedaż detaliczna zmniejszyła się o 1,1 proc. i spadek ten przypisywany jest około 15 proc. tymczasowych zamknięć sklepów z powodu lockdownów w ciągu tego kwartału. Jednak sklepy internetowe nadal osiągały lepsze wyniki, kończąc rok obrotowy 2021 12-miesięczny z 69,2 proc. wzrostem.
Prezes i dyrektor generalny Reinold Geiger pochwalił sprawne zmiany dokonane w firmie w czasie pandemii, które odpowiadają za jej pomyślne wyniki.
- Jesteśmy dumni z postępów, jakie poczyniliśmy, aby dostosować się do świata po pandemii, na przykład w rozszerzaniu sprzedaży online, która obecnie stanowi ponad jedną trzecią naszej całkowitej sprzedaży. Ta zmiana to tylko jeden z kroków, jakie podjęliśmy w celu restrukturyzacji i zmiany pozycji naszej firmy w całym roku obrotowym2021, co pozwoliło nam osiągnąć lepsze wyniki, niż zakładaliśmy na początku roku finansowego.