Nowa kampania reklamowa L'Occitane en Provence w USA poświęcona jest celebrowaniu naturalnego piękna kobiet.
Kampania rozpoczęła się 15 lutego i potrwa do 12 marca, obejmie całe Stany i obecna będzie w sklepach detalicznych, na platformach cyfrowych i w mediach społecznościowych. Jej celem jest podkreślenie "emocji, osobistych mantr i unikalnych historii o życiu rodziny L'Occitane", bez filtra”.
L'Occitane en Provence zatrudnia obecnie w Stanach Zjednoczonych 1315 kobiet. Dziesięć z nich wybrała na twarze tej kampanii - kobiety pochodzą z biur korporacji w Ameryce Północnej i personelu sklepów.
Wśród nich znalazły się konsultantka beauty Dongfang, Hana z łańcucha dostaw, graficzka Joanna, Kristina z działu nauka i rozwój, konsultantka Lobar, Marisa z marketingu oraz menedżerki sklepu Dooman, Jelissa, Masiel i Valerie.
– W L'Occitane świętujemy piękno kobiet, które żyją bez filtra każdego dnia, nie zastanawiając się nad tym – skomentowała Christina Polychroni, główna specjalistka firmy ds. marketingu i handlu w Ameryce Północnej.
Marka wprowadza także na amerykański rynek nową linię luksusowych kremów z SPF, w tym Immortelle Divine Light Cream SPF 20 i Immortelle Precious Light Cream SPF 20.