StoryEditor
Producenci
10.06.2024 16:33

L’Occitane en Provence zaprezentowało nową wirtualną przestrzeń o nazwie L’Occitane Greenhouse

L‘Occitane en Provence to francuska firma oferująca szeroki asortyment luksusowych kosmetyków, w tym do pielęgnacji ciała, włosów, twarzy, perfumy oraz produkty do domu. / L‘Occitane
L’Occitane en Provence postanowiło wprowadzić swoich klientów w zupełnie nowy wymiar zakupów. Ich najnowszy projekt, L’Occitane Greenhouse, to wirtualne środowisko inspirowane malowniczymi krajobrazami i aromatami Prowansji. Wirtualna przestrzeń podzielona jest na trzy różne strefy: główną halę z kolekcją dla kobiet, pokój z zapachami dla mężczyzn oraz oazę Bliskiego Wschodu.

Każda z przestrzeni nie tylko prezentuje bogatą gamę zapachów, ale także opowiada o lokalnych składnikach i rzemiośle stojącym za każdą kompozycją. Współpraca z firmą Emperia, specjalizującą się w technologii wirtualnej rzeczywistości, pozwoliła na stworzenie nie tylko przyciągającej wzrok, ale i edukacyjnej przestrzeni wirtualnej. Mimo braku możliwości przeniesienia zapachu do świata online, firma stawia na wizualne opowiadanie historii, które ma pobudzać ciekawość i zmysły odwiedzających.

Nasze nowe doświadczenie wirtualne poświęcone jest światu naturalnych kreacji zapachowych L’Occitane, zapraszając gości do zanurzenia się w sensoryczną podróż po Prowansji poprzez wykwintne zapachy i odkrycia, jednocześnie pozwalając na poznanie głębokich korzeni marki w regionie,

powiedziała w oświadczeniu dla prasy Mariana Rodrigues, dyrektor marketingu L’Occitane na Bliskim Wschodzie.

Zaangażowanie L’Occitane w rozwijanie wirtualnej rzeczywistości jest częścią większej strategii marki, która obejmuje nie tylko wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze e-commerce, ale także przekształcenia strukturalne i właścicielskie. Rozszerzając swoje działania cyfrowe, firma L’Occitane kontynuuje przekształcanie sposobu, w jaki klienci odkrywają i doświadczają luksusowych zapachów.

Czytaj także: Reinold Geiger chce wycofać L’Occitane z giełdy w Hong Kongu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 15:10