StoryEditor
Producenci
30.08.2023 10:45

L‘Occitane en Provence oficjalnym patronem Roku Zapachowego 2023 "Aromatyczny Botaniczny" Ogrodu Botanicznego UW

Wybrane przez L‘Occitane spośród grona pracownic modelki zachęcają do odwiedzenia Ogrodu Botanicznego UW. / L‘Occitane en Provence
L‘Occitane en Provence, we współpracy z Ogrodem Botanicznym Uniwersytetu Warszawskiego, stworzyło serię atrakcji dla odwiedzających ogród i wspomogło kolekcję roślin w placówce. W ramach kooperacji z jednym z najstarszych ogrodów botanicznych w Polsce marka buduje także promocję nowej kolekcji zapachów i działań employee advocacy.

Wspólnie z Ogrodem Botanicznym UW, firma L‘Occitane przygotowała dla zwiedzających wiele atrakcji, w tym czerwcowe Spacery Różane, które łączą się z wykładami dotyczącymi perfumiarstwa, różanego asortymentu kosmetycznego oraz technik pozyskiwania olejków aromatycznych z roślin i tworzenia kompozycji zapachowych.

image

Pracownica L‘Occitane en Provence, Asia

Anna Pawłowska

Wraz z Opiekunami Roślin, marka utworzyła kwiatowe rabaty w centralnej części Ogrodu Botanicznego, gdzie można znaleźć krzewy lawendy i werbeny ufundowane przez L‘Occitane. Dodatkowo, w tym miejscu umieszczona jest tablica informacyjna prezentująca wybrane aromatyczne rośliny używane w produktach kosmetycznych L‘Occitane en Provence. W październiku, na zakończenie Roku Zapachowego, firma zaprezentuje w Ogrodzie Botanicznym UW najnowszą kolekcję perfum, silnie inspirowaną naturą i dziką przyrodą.

Urokliwe zakątki Ogrodu Botanicznego UW stały się tłem dla nowej sesji fotograficznej, która opiera się na koncepcji Employee Advocacy. W tej sesji pracownice L‘Occitane, zwykle zatrudnione w salonach i biurze marki, zostają ambasadorkami firmy. Asia, Maja, Joanna, Alicja i Kinga, uwiecznione na zdjęciach wykonanych przez Annę Powałowską, prezentują swoje ulubione produkty kosmetyczne. Równocześnie modelki zachęcają do odwiedzenia Ogrodu Botanicznego UW. Cała sesja jest dostępna w salonach L‘Occitane en Provence oraz na oficjalnej stronie loccitane.pl.

L‘Occitane en Provence, powszechnie znana jako L‘Occitane, to francuski luksusowy sprzedawca detaliczny kosmetyków do ciała, twarzy, włosów, perfum i artykułów gospodarstwa domowego z siedzibą w Manosque we Francji. Firma została założona w 1976 roku przez Oliviera Baussana, w celu stworzenia marki celebrującej i kultywującej tradycje jego rodzinnej Prowansji.

Ogród Botaniczny Uniwersytetu Warszawskiego jest trzecim co do starszeństwa ogrodem botanicznym w Polsce, ustępując jedynie Ogrodowi Botanicznemu Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Ogrodowi Botanicznemu Uniwersytetu Wrocławskiego. Na obszarze tego ogrodu znajduje się również budynek Obserwatorium Astronomicznego Uniwersytetu Warszawskiego, wzniesiony w okresie od 1820 do 1825 roku. Miejsce to powstało na terenie wcześniejszego pawilonu, który kiedyś pełnił funkcję oranżerii.

Czytaj także: Sol De Janeiro napędza dwucyfrowy wzrost sprzedaży L’Occitane w I kwartale 2024 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 11:03