Założycielka marki, Tiffany Masterson będzie mogła dzielić się swoją filozofią eliminowania składników z fanami marki, którzy zakochali się w jej produktach za pośrednictwem mediów społecznościowych i podczas podróży do Stanów Zjednoczonych.
- Niezmiernie się cieszę z wejścia na polski rynek we współpracy z naszym niesamowitym partnerem handlowym siecią Sephora – powiedziała Tiffany Masterson. - Nie mogę się doczekać możliwości podzielenia się naszą filozofią z naszymi klientami w Polsce i mam nadzieję, że pozwoli im ona odczuć, jak ich skóra ulega przemianie - dodała.
U podstaw filozofii Drunk Elephant leży przekonanie, że to, czego marka nie dodaje do receptur, jest równie ważne jak to, co w nich stosuje. Kluczowa jest rezygnacja ze stosowania sześciu wszechobecnych składników nazwanych Suspicious 6™ (olejków eterycznych, wysuszających alkoholi, silikonów, chemicznych filtrów słonecznych, substancji zapachowych / barwników, SLS).
Marka Drunk Elephant weszła na rynek amerykański w 2013 roku z sześcioma produktami. Dziś linia osiągnęła status kultowy i posiada pełną gamę produktów do twarzy, włosów i ciała.
Kolekcja będzie dostępna online na stronie Sephora od 9 marca, a od 22 marca również w 83 stacjonarnych sklepach sieci Sephora w całym kraju.