Krzysztof Bogacz 1 września 2022 r. objął stanowisko dyrektora marketingu i został członkiem zarządu w firmie Wedel. Będzie zarządzał działem Marketingu oraz Badań i Rozwoju czekoladowej marki.
Przez ostatnie lata Krzysztof Bogacz był związany z największymi firmami kosmetycznymi. W firmie Avon przez trzy lata pełnił funkcję Beauty Categories Marketing Director Polska/CEE. Marketingu oraz Badań i Rozwoju czekoladowej marki.
W L’Oreal Polska opracowywał i wdrażał strategię dla marki jako dyrektor marketingu marki Kerastase. Następnie w Nivea Polska odpowiadał za markę Bambino.
Krzysztof Bogacz pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w Agencji Marketing Service TBWA\Tequila w Poznaniu. Następnie w Kompanii Piwowarskiej odpowiadał między innymi za biznes marki Tyskie, a także za wprowadzenie na rynek marki Książęce.
Krzysztof Bogacz ukończył Finanse i Bankowość na Uniwersytecie Łódzkim oraz Trade i Marketing w Poznańskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej. Prywatnie interesuje się modą, rozwojem osobistym oraz motoryzacją.