StoryEditor
Producenci
01.09.2015 00:00

Krystyna Janda wprowadza na rynek swoją markę kosmetyków

1 września seria 13 kosmetyków do pielęgnacji twarzy marki Janda pojawi się w sieci Rossmann. – W Polsce wiążemy się tylko z Rossmannem. Chcemy też zrobić z marki Janda markę eksportową. Koncentrujemy się na rynkach Stanów Zjednoczonych, Kanady i Australii – mówi Jarosław Cybulski, prezes zarządu firmy Janda.

Marka Janda skierowana jest do dojrzałych kobiet (50+, 60+, 70+) i pozycjonowana na wyższej półce cenowej w segmencie masowym. – Ceny produktów wahać się będą w granicach 40-55 zł. Jakościowo jest to półka premium, w produktach zostały wykorzystane najnowsze osiągnięcia kosmetologii – to pierwsze polskie kosmetyki oparte na nieinwazyjnych niciach kosmetycznych. Cenowo, zgodnie z życzeniem Krystyny Jandy, mają być dostępne dla wszystkich kobiet – mówi Jarosław Cybulski. – W przyszłości nie wykluczamy wprowadzenia pod marką Janda perfum, ale teraz koncentrujemy się na kosmetykach pielęgnacyjnych, w których mamy największe kompetencje. Po produktach dla kobiet rozszerzymy markę na kosmetyki dla mężczyzn – dodaje.
Krystyna Janda w 2011 roku była ambasadorką linii Art&Diamonds marki Soraya należącej do Cederroth (w jego portfolio jest również Dermika) i jak wspominają pracownicy związani z firmą w tamtym okresie, sprzedaż tych kosmetyków szybko szła w górę. Linia wsparta reklamą telewizyjną sprzedawała się najlepiej ze wszystkich oferowanych przez Sorayę. Ten potencjał postanowił wykorzystać Jarosław Cybulski, wówczas dyrektor generalny Cederroth Polska,  który ze szwedzkim koncernem rozstał się w 2014 roku, a dziś jest prezesem spółki Janda. – Już wówczas uważałem, że Krystyna Janda zasługuje na własną markę kosmetyków – przyznaje. Dziś dla tej jednej z najbardziej znanych polskich aktorek i reżyserek, założycielki Teatru Polonia i Och-teatru, pracuje także ekipa osób związanych w przeszłości z Dermiką. Za strategię marki, odpowiada Monika Spinek, dyrektor ds. marketingu. Krystyna Janda jest współudziałowcem firmy Janda.


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 16:44
Shiseido i MaxMara ogłaszają długoterminowe partnerstwo w zakresie produkcji zapachów
MaxMara to popularna marka modowa, znana głównie z luksusowych płaszczy.MaxMara
Japoński gigant kosmetyczny Shiseido będzie miał wyłączną, globalną licencję na opracowywanie, produkcję, marketing i dystrybucję perfum pod marką MaxMara.

Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.

MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.

Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:

MaxMara to marka, która reprezentuje włoski luksus i posiada bogatą historię. Jestem bardzo podekscytowany współpracą z MaxMara, która jest uwielbiana na całym świecie za swoją wysoką jakość, nieustępliwe wartości marki i wrażliwość na design. Przez rozmowy z przewodniczącym Luigi Maramottim zrozumiałem, że obie firmy dzielą wiele wartości związanych z kulturą korporacyjną, filozofiami zarządzania i rozwojem talentów. Jestem zaszczycony, że Shiseido mogło nawiązać taką współpracę. Mocno wierzę, że nasze partnerstwo przyczyni się do rozwoju naszego biznesu perfumeryjnego, nie tylko poprzez dalszy wzrost, ale także tworzenie synergii.

Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.

Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 11:33
Neboa objęła patronat nad pokazem mody Paprocki & Brzozowski
Neboa x Paprocki Brzozowski
Marka Neboa po raz kolejny towarzyszyła duetowi Paprocki Brzozowski, obejmując patronat nad pokazem ich najnowszej kolekcji MENU, który odbył się 2 lipca w Elektrowni Powiśle.

Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.

Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.

Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.

Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. lipiec 2024 14:45