StoryEditor
Producenci
11.02.2021 00:00

Krynica Vitamin wsparła szkoły i instytucje

Firma Krynica Vitamin przekazała charytatywnie 31 palet, czyli ponad 40 tys. półlitrowych butelek z płynami do dezynfekcji szkołom, domom pomocy i instytucjom.

Firma Krynica Vitamin – jeden z największych polskich producentów napojów bezalkoholowych, niskoalkoholowych i środków do dezynfekcji – przekazała charytatywnie i rozdzieliła 31 palet środków ochrony osobistej  Hygeamed pomiędzy różne instytucje.

Wśród obdarowanych znalazły się samorządy, domy pomocy społecznej, szkoły podstawowe, jednostki straży pożarnej oraz fundacje i stowarzyszenia. Środki trafiły do instytucji z województwa mazowieckiego, lubelskiego – w okolice zakładu produkcyjnego spółki w Dziadkowskiem-Folwarku na Podlasiu, a także z łódzkiego.

Przekazaliśmy płyny do dezynfekcji ponad dwudziestu instytucjom. To nasz wkład w walkę z epidemią COVID-19. Te środki przydadzą się w bieżącej pracy personelu, a także obsłudze osób odwiedzających instytucje publiczne – powiedział Piotr Czachorowski, prezes zarządu Krynicy Vitamin.

 Ponad 40 tysięcy półlitrowych butelek trafiło do:

 - samorządów, w tym Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski, Urzędu Gminy w Drelowie.

- szkół podstawowych w Markach pod Warszawą, Rogoźnicy, Rzeczycy, zespołu placówek oświatowych w Leśnej Podlaskiej, NSP w Próchenkach,

- domów pomocy społecznej w Siedlcach, Kozuli k. Białej Podlaskiej, Nowych Litewnikach, domu seniora Kaśmin,

- straży pożarnej, w tym Komendy Miejskiej PSP w Białej Podlaskiej, OSP i PSP w Łosicach,

- harcerzy z Łodzi, Centrum Kultury w Izabelinie i fundacji Ofiaruj.pl czy stowarzyszeni Wspólny Świat z Białej Podlaskiej.

Wielu obdarowanych rozdzieliło te środki pomiędzy kolejne instytucje potrzebujące takich produktów. m 

Krynica Vitamin zapewnia, że od lat działa na rzecz społeczności lokalnej. W 2020 r. firma wspierała szkoły, urzędy, placówki medyczne, a także OSP w powiecie łosickim, przekazując płyny do dezynfekcji, grała także na rzecz Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy w Łosicach. Pod koniec ub. roku przekazała dary dla schroniska Azyl w Białej Podlaskiej w postaci m.in. 260 kg karmy dla psów i kotów.

W związku z pandemią COVID-19 firma przestawiła części mocy zakładu na produkcję płynów do dezynfekcji rąk. Były one produkowane w kwietniu i maju ub.r. Działanie spółki było odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku wynikające z rozprzestrzeniania się koronawirusa.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 07:36