StoryEditor
Producenci
19.01.2023 00:00

Kosmetyki Stars From The Stars pojawiły się w rozgrywce Minecraft

Marka Stars From The Stars przygotowała własny tryb rozgrywki w popularnej grze Minecraft. Od 13 stycznia użytkownicy mogą korzystać z wirtualnych kosmetyków, które wpływają na przebieg gry. To pierwszy polski brand z branży beauty, który zdecydował się na kampanię tego typu.

Marka Stars From The Stars przeniosła jeden z polskich serwerów Minecraft w scenerię gwiezdnej galaktyki, nadając mu kolory swoich kosmetyków. Na mapie rozgrywki zostały rozmieszczone skrzynie, w których gracze znajdą wirtualne kosmetyki. Każdy z nich – np. puder, błyszczyk czy tusz do rzęs – oferuje przydatne ulepszenia w rozgrywce.

– W powszechnym przekonaniu w gry wideo najczęściej grają chłopcy, jednak Minecraft to jeden z tych tytułów, które cieszą się największym zainteresowaniem młodszych dziewczyn i nastolatek. W tym wirtualnym świecie dostrzegliśmy sporą część naszej grupy docelowej, dlatego postanowiliśmy przenieść funkcjonalności kosmetyków bezpośrednio do gry – i właśnie tam zaprezentować ich działanie – mówi Maciej Zegarski, prezes Stars.Space.

Wśród wirtualnych kosmetyków stworzonych przez markę znalazł się puder matujący (po jego użyciu gracze na pewien czas stają się niewidzialni), tusz unoszący rzęsy (dzięki niemu gracze mogą skakać wyżej) oraz olejek do ust (nadający połysk elementom ekwipunku).

– Sektor beauty i branża kosmetyczna nie są tymi, które w kontekście gamingu przychodzą na myśl jako pierwsze. Jednak najnowsze dane Polish Gamers Observatory pokazują, że aż 44% dziewczynek w wieku 9-15 lat najchętniej spędza czas wolny grając w gry, w tym Minecraft. To jednocześnie wiek, w którym wiele z nich zaczyna przygodę z makijażem – wyjaśnia Kamil Jaworski, prowadzący projekt z ramienia agencji GetHero.

Tryb rozgrywki Stars From The Stars w Minecraft został stworzony we współpracy z popularnym YouTuberem o nicku SzymeQ (925 tys. obserwujących). Akcja rozpoczęła się 13 stycznia i potrwa do 13 lutego. 

Promocja w Minecraft to kolejna aktywacja Stars From The Stars w obszarze gamingu. W październiku 2022 r. marka nawiązała współpracę z popularnymi polskimi streamerkami – Nieuczesaną, Shini Waifu i Shiianah, których materiały na Instagramie i Twitchu wygenerowały blisko 2 mln odsłon.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.11.2024 11:45
Rituals Cosmetics realizuje założone cele środowiskowe. Jakie ma efekty?
Rituals Cosmetics

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Marka Rituals Cosmetics sukcesywnie zmniejsza emisję gazów cieplarnianych, redukując tym samym swój ślad węglowy. Marka podjęła zobowiązanie, że do 2050 r. osiągnie zerową emisję netto. Jest to jedno ze zobowiązań środowiskowych marki, która w opublikowanym właśnie Raporcie Zrównoważonego Rozwoju podsumowuje to, co do tej pory udało jej się osiągnąć.

W 2023 r. 65 proc. produktów marki zawierało co najmniej 90 proc. składników naturalnego pochodzenia. Produkty z możliwością ponownego napełnienia oraz odpowiadające im wkłady stanowiły ponad 24 proc. sprzedaży, która wzrosła o 19 proc. w porównaniu z 2022 r.

Dzięki takim wyborom konsumentów, którzy kupowali wkłady uzupełniające poszczególnych produktów, marka zaoszczędziła w 2203 r. ponad tonę materiałów, ponad 2 mln ton 2 270 ton ekwiwalentu CO2 i 26,6 miliona litrów wody.

Wszystkie materiały, z których wytwarzane są opakowania produktów marki nadają się do recyklingu lub są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

Firma zwiększyła odsetek przetworzonego aluminium w opakowaniach pianek pod prysznic w żelu oraz musów do ciała do 99 proc.

Opakowania kremów do ciała oraz masek do ciała są wykonywane w minimum 95 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu (PCR PET). Zwiększenie udziału tego materiału w opakowaniach dwóch rodzajów produktów pozwoliło w ubiegłym roku zaoszczędzić 1 005 289 kg pierwotnego plastiku.

Kolejnym krokiem będzie zmiana słoików i butelek PET w opakowania zawierające ponad 70 proc. PCR PET, aby do końca 2025 r. w produkcji opakowań wykorzystywać już wyłącznie PET pochodzący z recyklingu.

Rituals Cosmetics to luksusowa marka oferująca produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów oraz zapachy do domu. Firma powstała w 2000 roku w Amsterdamie. Jej produkty, poprzez sieć ponad 1 tys. sklepów, 4,2 tys. punktów w ramach shop-in-shop oraz pięciu obiektów SPA, obecne są w 36 krajach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 13:04