Barwa od lat współpracuje z dużymi sieciami handlowymi, w których sprzedaje kosmetyki
i chemię gospodarczą. W tym roku, marka wprowadziła też wybrane linie do sieci Pepco, rozszerzając tym samym kanały dystrybucji.
Czytaj też: Pepco także sprzedaje kosmetyki. Są już w 100 sklepach
Obecność marek kosmetycznych została bardzo dobrze przyjęta przez klientów Pepco, a sieć zapowiada wprowadzenie strefy beauty we wszystkich odpowiednio dużych lokalizacjach. Może ich być nawet tysiąc.
Czytaj też: Pepco zadowolone z testowej sprzedaży kosmetyków. Asortyment poszerzy ofertę nawet tysiąca sklepów
Dla sieci Pepco Barwa stworzyła linię Peace Love Hair do świadomej pielęgnacji włosów.
– Kosmetyki Barwa – zwłaszcza do włosów – zostały przyjęte z dużym entuzjazmem przez klientów Pepco i cieszą się zadowalającą sprzedażą. Mamy poczucie, że ta współpraca niesie korzyści dla każdej ze stron: Pepco, Barwy i przede wszystkim konsumenta – ocenia Wioletta Kmieć, krajowa koordynatorka ds. kluczowych klientów w Barwa Cosmetics.
Według jej opinii sieć handlowe coraz chętniej udostępniają swoje półki markom kosmetycznym.
– Wynika to z faktu, że Polacy również sięgają po kosmetyki w dużych marketach. Sprzedaż
w dyskontach wspierają też oferowane dla konsumentów akcje in-out, co podnosi atrakcyjność ich oferty – mówi przedstawicielka Barwa Cosmetics.
W tym roku Barwa nawiązała też współpracę z niemiecką siecią drogerii DM, która obecnie ma już 9 sklepów. Obok nowych produktów niedostępnych dotąd na polskim rynku, udostępniła półki dobrze znanym lokalnym markom.
Czytaj też: Barwa Cosmetics: Dwucyfrowe wzrosty obrotów w sieciach handlowych