Celem organizowanego przez Wydział Wzornictwa ASP w Warszawie konkursu było wyłonienie najlepszych projektów związanych z opakowaniami dla branży kosmetycznej. Do zadań biorących w tym przedsięwzięciu studentów należało zaprojektowanie serii opakowań dla kosmetyków Neboa. Ważnym założeniem była ich spójność z aktualnie stosowanymi butelkami szamponów i odżywek marki.
Jurorzy konkursu – przedstawiciele Wydziału Wzornictwa ASP w Warszawie: prof. Grzegorz Niwiński, dziekan oraz dr hab. Maciej Konopka, a także przedstawiciel firmy Eurus dystrybuującej markę Neboa: Maciej Pawłowski, prezes zarządu oraz Małgorzata Włodarczyk, dyrektor marketingu wyłoniło trzech twórców. W ich opinii zaprezentowane przez nich prace odznaczały się wyjątkową oryginalnością i funkcjonalnością oraz kreatywnie realizowały flagowe założenia Neboa w zakresie opakowań, takie jak: zgodność z trendem less waste czy wygoda użytkowania.
– Nowoczesny, funkcjonalny i jednocześnie ekologiczny design to istotna część strategii zrównoważonego rozwoju dla całego brandu Neboa. Jako mecenas konkursu chcieliśmy podkreślić wagę tego elementu dla branży kosmetycznej, a także zachęcić młodych twórców do podzielenia się z nami swoimi kreatywnymi pomysłami – wyjaśnia Małgorzata Włodarczyk.
Dodała też, że świeże spojrzenie młodych twórców zaowocowało doskonałymi projektami, które może wkrótce ujrzą światło dzienne w postaci realnych opakowań Neboa, które pojawią się na półkach.
Ogłoszenie wyników konkursu odbyło się 2 marca 2022 roku podczas gali organizowanej przez firmę Eurus oraz Wydział Wzornictwa ASP. Zwycięzcy trzech pierwszych miejsc w konkursie zostali uhonorowani nagrodami pieniężnymi. Dodatkowo autorzy 10 wyróżnionych projektów otrzymali nagrody rzeczowe w postaci zestawów kosmetyków Neboa.