StoryEditor
Producenci
13.09.2023 12:38

Kneipp dołączył do United Nations Global Compact – największej na świecie inicjatywy skupiającej zrównoważony biznes

Kneipp deklaruje, że ochrona środowiska odgrywa kluczową rolę w działaniach firmy i stanowi integralną część strategii biznesowej / Kneipp
Firma Kneipp przyłączyła się do UN Global Compact – największej, globalnej inicjatywy na rzecz zrównoważonego i odpowiedzialnego ładu korporacyjnego. Kneipp przyłączając się do UNGC zadeklarowała wdrożenie działań na rzecz realizacji 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

Firma Kneipp poinformowała, że dołączyła do UN Global Compact koalicji tysięcy firm z całego świata, wdrażając odpowiedzialne działania, które przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju świata i gospodarki. Kneipp zadeklarował wdrożenie działań na rzecz realizacji 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (Sustainable Development Goals – SDGs). Cele te dotyczą m.in. zrównoważonej gospodarki, neutralności klimatycznej, dostępu do edukacji czy ochrony zasobów naszej planety. Dołączając do inicjatywy, Kneipp zrobił istotny krok w kierunku zwiększenia przejrzystości działań grupy.

UN Global Compact – to największa, globalna inicjatywa na rzecz zrównoważonego i odpowiedzialnego ładu korporacyjnego. Dostarcza globalne wytyczne dla strategicznych działań biznesowych, które pomogą osiągnąć szersze cele społeczne dotyczące m.in. praw człowieka, pracy, środowiska, czy walki z korupcją.

Wymienione wartości są częścią wewnętrznego Kodeksu Postępowania Kneipp, a także wpisują się w wyznaczone przez firmę cele strategii zrównoważonego rozwoju.

– Od lat pracujemy nad udoskonaleniem i dostosowaniem naszego modelu biznesowego i łańcucha wartości do zasad zrównoważonego rozwoju. Nasze dążenie do łączenia ludzi z naturą jest od początku głęboko zakorzenione w marce stworzonej przez Sebastiana Kneippa. Zaangażowanie w inicjatywę UN Global Compact jest zatem naturalną konsekwencją w realizacji celów naszej strategii zrównoważonego rozwoju powiedział Alexander C. Schmidt, CEO Grupy Kneipp.

 

Ochrona środowiska odgrywa kluczową rolę w działaniach firmy Kneipp i stanowi integralną część strategii biznesowej. W planie rozwoju do 2030 roku Kneipp, odpowiadając na cel 13. SDG, będzie dążył do osiągnięcia lokalnej neutralności klimatycznej w zdefiniowanym przez ONZ zakresie 1 i 2. W tym celu główna siedziba firmy, która mieści się we Frankonii w Niemczech, zostanie wyposażona w systemy fotowoltaiczne, które pokryją około 13 proc. zapotrzebowania na energię elektryczną. Co więcej, Kneipp zamierza osiągnąć neutralność węglową w tej lokalizacji, wykorzystując system magazynowania energii i pompę ciepła, bez korzystania ze środków kompensacyjnych z emisji dwutlenku węgla.

Rozbudowa obiektu będzie uwzględniać rozwiązania kompensacyjne, zazielenianie dachów i ochronę poziomu wód gruntowych. Po zakończeniu projektu budowlanego woda deszczowa będzie mogła całkowicie wsiąkać w ziemię, wspomagając naturalny obieg wody i zdrowy ekosystem zgodnie z 15. celem SDG „Życie na lądzie".

 

Kneipp deklaruje, że angażując się w rozwój zrównoważonego środowiska, skupia się również na budowaniu zdrowego i uczciwego środowiska pracy, opartego na równości i sprawiedliwości.

Ponoszenie odpowiedzialności za ludzi i ich rozwój wykracza poza codzienną działalność firmy, o czym świadczy wsparcie dla ośrodków dziennej opieki nad dziećmi utworzonych przez firmę Kneipp. Koncepcja ta, promująca naukę zdrowego i bliskiego naturze stylu życia w formie zabawy w przedszkolach, a także odpowiedzialne obcowanie z naturą przez najmłodszych, jest finansowana przez Kneipp GmbH. Zgodnie z celem 4. SDG „Dobra jakość edukacji", dostęp do wczesnoszkolnej edukacji jest kluczowym krokiem w zdobywaniu umiejętności wspierających zrównoważony rozwój. Jest to cel, w który Kneipp, dzięki swojemu holistycznemu podejściu, jest zaangażowany szczególnie.

Odpowiedzialne działania, które podejmujemy, wynikają z prawdziwego przekonania zakorzenionego w naszej tradycji, a licząca już 130 lat filozofia Sebastiana Kneippa, nadal znajduje odzwierciedlenie w naszych wysiłkach na rzecz realizacji celów zrównoważonego rozwoju mówi Alexander C. Schmidt.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 07:40