Lucien Laviscount, brytyjski aktor, który zdobył popularność dzięki roli w serialu “Emily w Paryżu”, został wybrany na ambasadora marki Kilian Paris. Jego współpraca z marką rozpoczęła się od kampanii reklamowej promującej nowy zapach Old Fashioned, stworzony przez perfumiarza Sidonie Lancesseur. Zapach ten łączy w sobie akordy whisky inspirowane 18-letnim single maltem, z nutami kwiatowymi i drzewnymi, tworząc unikalną kompozycję. W kampanii reklamowej Laviscount wciela się w rolę tajemniczego mężczyzny, przemierzającego ukryty bar w szkockim zamku, co dodatkowo podkreśla elegancję i wyrafinowanie nowego zapachu.
Założyciel marki, Kilian Hennessy, wyjaśnił, że wybór Laviscounte‘a na ambasadora marki był związany z jego “magnetyczną obecnością i szczerością”. Hennessy podkreślił, że Laviscount doskonale oddaje połączenie brytyjskiego uroku i francuskiej elegancji, które stanowią esencję zapachu Old Fashioned. “Od pierwszego spotkania byłem pod wrażeniem jego naturalnej elegancji i zdolności do wyrażania skomplikowanych emocji, co idealnie współgra z wartościami Kilian Paris” – dodał Hennessy.
Nowa kampania z udziałem Laviscounte‘a pojawiła się w momencie wzrostu zainteresowania francuskimi kosmetykami, co związane jest z premierą czwartego sezonu “Emily w Paryżu”. W ciągu 24 godzin od premiery pierwszej połowy sezonu, liczba wyszukiwań hasła “French girl makeup” wzrosła o 100 proc.
Czytaj także: "Emily w Paryżu" łączy siły z Augustinusem Baderem i Michel Germain Parfums w ramach crosspromocji