Irving Morse, założyciel apteki Kiehl’s, cenił sobie osobiste relacje z pacjentami i zachęcał ich do wypróbowania wykonanych przez siebie specyfików, zanim dobrał najlepsze rozwiązanie. Polityka “Try before you buy” (“Wypróbuj zanim kupisz”) była jego mottem.
Cammie Cannella, Global Head of Education & Customer Experience marki Kiehl’s, wyjaśnia:
- Przez dekady nasza filozofia obsługi klienta opierała się na edukacji. Każda odwiedzająca nas osoba mogła oczekiwać zindywidualizowanych konsultacji uzupełnionych o rekomendacje odpowiednich próbek i produktów. Pragniemy pomóc klientom w zrozumieniu unikalnych potrzeb ich skóry i zaproponować składniki oraz formuły, które najlepiej spełnią ich wymagania.
Założenia leżące u podstaw usług, wprowadzone przez Kiehl’s ponad 90. lat temu, wciąż pozostają aktualne. Obecnie zasięg marki Kiehl’s rozciąga się na cały świat. Aby uczcić swoje dziedzictwo, firma kosmetyczna prezentuje dwie linie produktów w limitowanej edycji.
Klasyczną Kolekcję Pamiątkową (Commemorative Collection), na którą składają się kultowe formuły must-have oraz Kolekcję celebrującą nasze dziedzictwo (Heritage Collection) obejmującą trzy formuły inspirowane historią marki.