Katy Perry, znana piosenkarka, pojawiła się w najnowszej reklamowej kampanii zapachu firmy Dolce & Gabbana, a konkretnie wody perfumowanej Devotion. Zdjęcia z kampanii oraz krótka produkcja wideo prezentują Perry, która delektuje się słońcem i malowniczymi widokami Marina Grande na Capri. W spocie reklamowym można także zobaczyć znanego polskiej publiczności z adaptacji filmowych książek Blanki Lipińskiej włoskiego aktora i modela, Michele Morrone, który wciela się w rolę rybaka.
Premiera zapachu wpisuje się w ambicję dyrektora generalnego D&G Beauty, Gianluki Toniolo, by po wygaśnięciu modelu licencyjnego z Shiseido wynieść działalność kosmetyczną włoskiej marki do rangi branży modowej. W rozmowie z portalem Cosmetics Business na początku tego roku Toniolo obiecał „zupełnie nowy hit” w dziedzinie zapachów, z podejściem do pozycjonowania i komunikacji „na tym samym poziomie [co produkty z] naszej kategorii mody – i z gwiazdami, które mają około 200 milionów obserwujących w mediach społecznościowych".
Katy Perry w przeszłości współpracowała z innymi renomowanymi markami kosmetycznymi, takimi jak CoverGirl, którego to brandu była ambasadorką i miała swoją linię produktów do makijażu. Ponadto piosenkarka współpracowała z firmą OPI, tworząc kolekcję lakierów do paznokci oraz ma własną linię perfum produkowanych przez Coty.
Czytaj także: Dolce & Gabbana przejmuje produkcję swoich kosmetyków od Shiseido. Będzie rozwijać kategorię pielęgnacji skóry