Katarzyna Miodyńska z Miraculum związana jest z przerwami od 2012 roku. Dotychczas jako Trade Marketing Manager i Brand Manager, zarządzała działaniami merchandisingowymi, wdrożyła pierwsze szafy ekspozycyjne na rynek krajowy. Ostatnio odpowiadała za budowanie i rozwój marki Joko.
Katarzyna Miodyńska będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej dla wszystkich marek wchodzących w skład portfolio spółki. Do jej zadań i celów należy budowanie silnej pozycji Miraculum, a także zarządzanie komunikacją marketingową i działaniami w mediach społecznościowych.
Czytaj także: Miraculum chce pozyskać z emisji akcji 2 mln zł na nowe wdrożenia
Katarzyna Miodyńska ma 13 letnie doświadczenie w obszarze marketingu, trade marketingu, PR i rozwoju biznesu uzyskane w wielu znanych firmach kosmetycznych.
Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. Działalność Spółki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może..., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.