Związany z Delią od 13 lat Karol Szmich sprawuje funkcję prezesa zarządzającego Delia Cosmetics od 2018 roku. Po przejęciu sterów od swojego ojca i założyciela firmy, Józefa Szmicha, kontynuuje tradycję i jako sukcesor dowodzi biznesem.
Decyzją zarządu przejęcie większości udziałów spółki przez Karola Szmicha pozwoli kontynuować trend wzrostu pozycji Delia Cosmetics wśród wiodących graczy na polskim rynku kosmetycznym. Według raportu finansowego firma uzyskała ponad 100 mln zł przychodów netto w 2020 roku, a jej dynamiczny rozwój i aktualne prognozy wskazują na przebicie tego wyniku w roku 2021.
Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków z 22-letnią tradycją i właściciel trzech marek – Delia, Cameleo i Dr Szmich. Główne kategorie to kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i do makijażu, flagowa linia Eyebrow Expert do pielęgnacji i koloryzacji brwi, sygnowana marką Delia, kosmetyki do pielęgnacji i koloryzacji włosów Cameleo, oraz gama produktów o działaniu dezynfekującym i antybakteryjnym marki Dr Szmich.
Delia Cosmetics sprzedaje swoje produkty na 80 rynkach na całym świecie. Jest również producentem marek kontraktowych. Produkcja odbywa się w dwóch zakładach o łącznej powierzchni 10 tys. mkw. Praca badawcze prowadzone są w 5 laboratoriach.
Firmę wyróżnia zaangażowanie w działania filantropijne i CSR. Jako strategiczny partner fundacji Gajusz, Delia od lat pomaga pensjonariuszom hospicjów. Na tę działalność przekazuje część dochodu pochodzącego ze sprzedaży flagowego produktu – henny do brwi i rzęs.