StoryEditor
Producenci
06.02.2023 00:00

Kariera w beauty – oferty pracy 6.02.2023

Zapraszamy na nowy cykl w Wiadomościach Kosmetycznych – najciekawsze oferty pracy w sektorze kosmetycznym. Wiemy, że nasz przemysł napędza pracownik każdego szczebla i stanowiska; copywriter, magazynierka, dyrektorka ds. marketingu, pakowacz, technik logistyki czy graficzka. Zachęcamy zatem do przejrzenia naszej selekcji każdą osobę, która pragnie dołączyć w szeregi branży.

 

Błonie

Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.) – Pracownik Magazynowy

Gdynia

ALKEMIE GROUP BODNAR SP.J. - Graphic Designer

Grupa Marion — Manager ds. Eksportu

Józefów

Bell — Koordynator d.s. marketingu

Bell — Pracownik produkcji

Bell — Asystent d.s. Analiz w Dziale Marketingu

Kraków

Ed's Barber Shop – Barber

Łódź

Rossmann SDP – Analityk w Dziale Zarządzania Cenami i Projektami

Venita — Elektromechanik maszyn pakujących

Piaseczno

Sarantis Polska S.A. - Specjalista(-ka) ds. Shopper Marketingu

Poznań

Indigo Nails — Przedstawiciel Handlowy

CosmoGroup — Analityk ds. Rozwoju Marki

CosmoGroup — Planista Operacyjny

CosmoGroup — Pracownik Kompletacji Zamówień

CosmoGroup — Administrator Stanów Magazynowych

Pruszków

HEBE Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja - Specjalista ds. transportu

Radzymin

Bielenda — Konfekcjoner/Konfekcjonerka

Rzeszów

Unilever Polska – Area Sales Manager

Stara Iwiczna

Super-Pharm - Doradca Optyczny

Świdnica

Colgate-Palmolive Services Poland – Procurement Integration Analyst

Warszawa

Estée Lauder – IT Retail Support

JM INNOVATIVE COSMETICS SP. Z O.O. – Ekspert / Szkoleniowiec YONELLE

HEBE Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja - Menedżer ds.Analiz i Promocji

Oriflame Poland Sp. z o. o. - Senior Process Chemist – Colour Cosmetics / Starszy Technolog (kosmetyka kolorowa)

Verona Products Professional sp. z o.o. - Asystent / Asystentka Działu Digital and E-commerce

Avon Operations Polska Sp. z o.o. – Europe Marketing Services Procurement Lead

La MakeUp Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością  – Specjalista / Specjalistka ds. posprzedażowej obsługi klienta

INTER-VION S.A — Młodszy Specjalista ds. Marketingu Produktowego

Wrocław

Klinika Medycyny Estetycznej Envie Clinic - Kosmetolog

Różne lokalizacje

Booksy International Sp. z o.o. – Senior Android Developer (16 miast)

Bell — Merchandiser

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 03:17