StoryEditor
Producenci
13.10.2022 00:00

Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

Stars from The Stars to polska marka naturalnych, wegańskich kosmetyków do pielęgnacji ciała oraz makijażu. Wersow, czyli Weronika Sowa oraz Kasia Bożek, znana jako Fusialka, zostały ambasadorkami kolejnej kolekcji produktów. Marka wchodzi w świat gamingu i jako pierwsza polska firma beauty rozpoczyna szeroką kampanię promocyjną na Twitch.

Stars from The Stars to całkowicie influencerska marka kosmetyków dla tzw. włosomaniaczek, osób świadomie pielęgnujących ciało oraz fanek makijażu. W każdym sezonie sprzedażowym produkty Stars from The Stars reklamuje ponad setka najbardziej wpływowych influencerek i influencerów.

Jesień 2022 należy w Stars from The Stars do youtuberki Wersow i gamerki Fusialki. Wersow to Weronika Sowa, która publikuje filmiki o swoim życiu i przygodach. Kasia Bożek, znana pod pseudonimem Fusialka, to gamerka streamująca na platformie Twitch; jest miłośniczką gier z serii Counter Strike i wielokrotnie uczestniczyła w turniejach Counter-Strike: Global Offensive jako proplayerka. Jest także fanką motoryzacji i jazdy konnej, ma również psa Drakona. Wiarygodności jej współpracy ze Stars from The Stars dodaje fakt, że jej znakiem rozpoznawczym są długie włosy, o które szczególnie dba.

Szczególnie wartym uwagi aspektem kampanii jest jej ulokowanie w serwisie streamingowym Twitch; jest to miejsce spotkań społeczności fanów i fanek gier wideo, które umożliwia pokazywanie fanom, jak i w co się aktualnie gra. Do tej pory promocja na Twitchu organiczała się głównie do sponsorowania streamerów i streamerek oraz do wykupywania tzw. donejtów, czyli odczytywanych przez automat wiadomości, także reklamowych. Stars from The Stars wkracza więc w świat gamingu, promując przy okazji kobietę w świecie przynajmniej pozornie zdominowanym liczbowo przez mężczyzn.

Partnerem marketingowym projektu Stars from the Stars jest również popularny wśród targetu marki TikTok. Jest to wiodący kanał promocji brandu, który zresztą zaistniał na TikToku osiągając wysokie zasięgi. Produkty Stars from the Stars są dostępne w oficjalnymsklepie internetowym oraz w drogeriach Rossmann.

Czytaj także: Roxie Węgiel w kampanii Stars from The Stars, Rossmann wprowadzi na półki markę stworzoną przez influencerów z Tik-Toka

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. luty 2025 14:41