StoryEditor
Producenci
18.05.2023 00:00

Kampania marki Inveray zwraca uwagę na wpływ sztucznej inteligencji na kobiety

AI girl stworzona przez markę Inveray ma promować postawę szacunku wobec różnorodności kobiet i nienarzucania jednostronnych ideałów / fot. materiały prasowe
Marka Inveray, tworząc letnią kolekcję lakierów hybrydowych, zapragnęła zwrócić uwagę na wpływ sztucznej inteligencji na kobiecość. Wizerunek AI girl ma inspirować do świadomości swojego ciała i swoich potrzeb.  

Inveray, polski producent profesjonalnych wegańskich lakierów hybrydowych zauważył, że sztuczna inteligencja coraz bardziej wpływa na nasze życie. Tworząc letnią kolekcję lakierów hybrydowych, zapragnął więc zwrócić uwagę na wpływ sztucznej inteligencji na kobiecość.

Do stworzenia wizerunku AI girl firma zaprosiła Katarzynę Konieczkę, międzynarodowej sławy twórczynię kostiumów artystycznych, która współpracowała m.in. z Madonną, Lady Gagą, Fergie, a jej prace ukazały się m.in. w magazynach Vogue IT, UK, NL, Vanity Fair czy I-D Magazine.

AI girl w jej wykonaniu, to kobieta, która jest świadoma swojego ciała i swoich potrzeb. Mierzy wysoko i patrzy w przyszłość, jednocześnie wiedząc, że to co tworzy teraz, będzie tę przyszłość kreowało. Jest odważna, asertywna, zna własną wartość i akceptuje siebie bez względu na opinie innych ludzi – przekonuje firma Inveray.

Tłumaczy też, że poprzez kreację AI girl chce zwrócić uwagę na rosnące zainteresowanie sztuczną inteligencją i jej wpływ na kobiety.

– AI może niekorzystnie wpłynąć na postrzeganie ich w przyszłości, może doprowadzić do frustracji, nadmiernego poprawiania własnego wyglądu i braku samoakceptacji – obawia się producent lakierów.  

Dlatego filozofia AI girl ma promować postawę szacunku wobec różnorodności kobiet i nienarzucania jednostronnych ideałów.

– Każda kobieta powinna mieć prawo do własnego wyboru, rozwoju i realizacji swoich marzeń i celów, niezależnie od społecznych oczekiwań czy stereotypów płciowych. Podziwiany powinien być umysł i dusza kobiety, a nie jej otoczka, czyli ciało, które każda z kobiet ma różne i tak samo powinna je kochać i akceptować – podsumowuje firma.

Czytaj też: Perfect Corp.: czarny to najczęściej wirtualnie przymierzany odcień lakieru do paznokci na świecie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.01.2025 10:29
Reckitt inwestuje w rozwój lokalnych mocy produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych i Chinach
Reckitt Benckiser

Reckitt inwestuje setki milionów dolarów w rozwój lokalnej produkcji w Stanach Zjednoczonych i Chinach, aby uniezależnić się od importu i zabezpieczyć łańcuch dostaw przed możliwymi konfliktami handlowymi. Kluczowe projekty to budowa fabryki w Karolinie Północnej za 190 milionów dolarów oraz centrum badawczo-rozwojowego w Szanghaju za 300 milionów juanów (40,9 milionów dolarów).

Fabryka w Karolinie Północnej, której uruchomienie zaplanowano na 2027 rok, umożliwi produkcję tabletek i płynów marki Mucinex na rynku lokalnym. Dzięki temu import produktów Reckitt do Stanów Zjednoczonych zostanie zredukowany do 25 proc. sprzedaży lokalnej. W dobie rozważań o protekcjonistycznej polityce handlowej w USA, w tym potencjalnych taryfach sięgających 60 proc. na import z Chin, ta inwestycja pozwoli firmie na większą elastyczność produkcyjną i uniezależnienie się od pojedynczych źródeł dostaw.

W Chinach firma rozbudowuje fabrykę w Taicang, która od 2026 roku rozpocznie produkcję prezerwatyw, co dodatkowo wzmocni lokalne możliwości wytwórcze. Nowe centrum badawczo-rozwojowe w Szanghaju skoncentruje się na tworzeniu produktów dostosowanych do lokalnych potrzeb. Obecnie aż 80 proc. produktów Reckitt sprzedawanych w Chinach jest już wytwarzanych w tym kraju, co stawia firmę w korzystnej pozycji wobec niepewności na rynku międzynarodowym.

Strategiczne inwestycje Reckitt są odpowiedzią na wyzwania geopolityczne i odzwierciedlają długoterminową wizję firmy. Poprzez wzmocnienie lokalnej produkcji w kluczowych regionach świata, Reckitt nie tylko zabezpiecza swoją pozycję na rynkach, ale również minimalizuje ryzyko wynikające z napięć handlowych i zmian regulacji.

Czytaj także: Reckitt Benckiser konsoliduje swoją polską działalność w warszawskim biurowcu VIBE

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 10:55