W 30 rocznicę działalności na rynku polska firma Floslek ujawniła kilka ciekawych faktów ze swojej działalności.
Działając ciągle jako firma rodzinna, z założycielką i prezes Katarzyną Furmanek na czele, Floslek zatrudnia 120 osób, a 80 proc. załogi to kobiety. Produkuje kosmetyki i dermokosmetyki, od 2013 r. także realizuje zamówienia w ramach private label. W ciągu 30 lat historii firmy technolodzy Działu R&D opracowali ponad 1000 formulacji. W tym czasie firma trzykrotnie zmieniła logotyp.
Pierwszymi preparatami Flosleku były żel ze świetlikiem lekarskim do powiek i pod oczy oraz żel szałwiowy. Ten pierwszy jest nadal numerem jeden na liście najlepiej sprzedających się produktów firmy.
Obecnie asortyment producenta to 46 linii produktowych – kosmetyków i dermokosmetyków. Aż 95 proc. oferty firmy to kosmetyki wegańskie. Od 2019 r. firma posiada certyfikat PETA.
W 2023 r. firma wypuściła na rynek 6,6 mln sztuk kosmetyków. W 2022 r. Floslek wdrożył strategię ESG oraz został pionierem europejskiej inicjatywy Commit for Our Planet.