W listopadzie stoiska firmowe rozpoczęły również działalność w Gliwicach, Ostrowcu Świętokrzyskim, Pruszkowie oraz Bielsko-Białej. Tym samym NeoNail kontynuuje swoją strategię i otwiera punkty sprzedaży także w mniejszych miastach.
Poza galeriami produkty NeoNail można kupić w blisko 1000 punktach w Polsce. W większości są to multibrandowe drogerie, ale marka rozbudowuje też sieć placówek pod własnym szyldem. Obecnie działa 200 punktów sprzedaży w galeriach handlowych, w tym 136 własnych i 64 franczyzowe w 100 miastach Polski. Jak podaje firma Cosmo Group, właściciel marki, to najwięcej na polskim rynku w branży lakierów hybrydowych. W ubiegłym roku w tym samym okresie sieć NeoNail w centrach handlowych liczyła 100 sklepów.
– Galerie handlowe to najatrakcyjniejsze lokalizacje, ponieważ generują duży ruch – mówi Sabina Frąckowiak, manager sieci franczyzowej NeoNail. – Warto stawiać na centra z dużym przepływem klientów, dogodnym dojazdem oraz parkingiem. Te elementy zapewniają wysoki obrót. Dotychczas w większości NeoNail otwierał swoje placówki w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Zauważamy jednak potencjał mniejszych miejscowości, gdzie jest duża siła nabywcza, mniejsza konkurencja i duże potrzeby, jeśli chodzi o manicure hybrydowy.
Punkty NeoNail można otwierać zarówno w formie sklepów, jak i wysp handlowych. Nie ma opłat licencyjnych, franczyzowych ani marketingowych.