StoryEditor
Producenci
28.08.2020 00:00

Julia Wieniawa wprowadza własną markę kosmetyczną!

Julia Wieniawa stworzyła własną markę kosmetyczną Jusee Cosmetics. Trwa odliczanie do premiery produktów, które nadal pozostają tajemnicą.

Julia Wieniawa, aktorka młodego pokolenia, rozchwytywana przez marki twarz kampanii reklamowych, ogłosiła właśnie, że wypuszcza na rynek własne kosmetyki. „Mam 21 lat i właśnie otworzyłam swoją własną markę kosmetyczną @jusee_cosmetics. Marzenia naprawdę się spełniają” napisała na swoim profilu na Instagramie.

Jeszcze nie wiadomo, jakie produkty kryją się pod marką Jusee Cosmetics. Na stronie marki juseecosmetis.com trwa odliczanie do premiery. Można się tu zapisać do specjalnego newslettera, aby dowiedzieć się o starcie sprzedaży przed innymi. Jest już także konto marki na Instagramie, które w ciągu kilku godzin zyskało blisko 40 tys. obserwujących. "Jusee to wolność, odkrywanie, energia" - tak dziś promuje kosmetyki ich twórczyni.

Julia Wieniawa-Narkiewicz (ur. 23 grudnia 1998 r. w Warszawie) to polska aktorka, piosenkarka, prezenterka telewizyjna i celebrytka.

Jako aktorka debiutowała w występach scenicznych w Warsztatowej Akademii Musicalowej w Teatrze Muzycznym „Roma”. Jej znaczącymi rolami były postać Pauliny w serialu Rodzinka.pl (2013–2020) i Ady Michalskiej w serialu Zawsze warto (2019–2020). Zagrała również w wielu serialach i filmach, głównie drugoplanowe i epizodyczne role, dzięki którym stała się jedną z najpopularniejszych osób polskiego show businessu. Poza działalnością aktorską rozwija się muzycznie, wydała cztery single.

Zaliczana jest do grona najpopularniejszych polskich celebrytek na Instagramie – w sierpniu 2020 jej profil obserwowało ponad 1,7 miliona użytkowników.  

Julia Wieniawa w przeszłości była ambasadorką wielu marek kosmetycznych. Brała udział w kampaniach m.in marek L'Oreal, Garnier, Soraya, NeoNail. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 12:25