
– Jürgen Klopp jest bardzo popularną postacią, charyzmatycznym facetem i jednym z najbardziej utytułowanych trenerów piłkarskich na świecie. Idealnie pasuje do marki i naszych wartości, ponieważ kojarzony jest z autentycznością, pasją, uczciwością i odwagą, ale także z relaksem i zabawą – mówi Leonie Zuhorn, kierownik ds. marketingu Nivea Men & Nivea Personal Care w Niemczech.
Trener piłkarskiego klubu Liverpool FC ceniony jest w Niemczech za to, że poprowadził drużynę na szczyt światowej piłki nożnej. W 2019 roku zdobyła ona tytuły w Lidze Mistrzów, a w 2020 r. Premiere League.
– Nivea towarzyszy mi od dzieciństwa i do dziś jest integralną częścią mojego życia. Współpraca z marką idealnie do mnie pasuje – skomentował Jürgen Klopp.
Marka Nivea Men planuje ogólnokrajowa kampanię reklamową z udziałem nowego ambasadora. Zamierza się również zaangażować w projekty społeczne związane z piłką nożną.
Zapewniła przy okazji, że nie rezygnuje ze współpracy z byłym trenerem reprezentacji Niemiec, Joachimem „Jogi” Löwem.
– Partnerstwo z „Jogi”, które istnieje od 2008 roku, wyraźnie ukształtowało wizerunek Nivea Men. Dzięki niemu jesteśmy postrzegani jako marka o sportowym duchu i uczciwym charakterze – podkreślił Leonie Zuhorn.