Linia, opracowana we współpracy z dermatolożką dr Naaną Boakye, została stworzona do pielęgnacji „skóry bogatej w melaninę”, zgodnie z oświadczeniem. „Naszą misją jest celebrowanie skóry bogatej w melaninę i zapewnianie jej miłości, troski i uwagi, na jakie zasługuje” – powiedział w komunikacie prasowym marki LOVEDº1. Nowa linia unisex oferuje produkty do twarzy i ciała, w tym tonizującą mgiełkę, krem do golenia i złuszczający żel oczyszczający.
Nazwa odnosi się również do innego celu marki: tworzenia produktów, które zaspokajają potrzeby i są dostępne dla tych, którzy są niedoceniani w przestrzeni kosmetycznej. „Niewiele produktów jest tworzonych z myślą o skórze bogatej w melaninę. Uważamy, że skupienie naszych badań i rozwoju produktów na skórze bogatej w melaninę jest również wyrazem miłości” — mówi.
„Jako dorastające czarne dziecko nie chcesz być szarawy [przesuszony]” – wspomina John legend. „Więc zawsze upewnialiśmy się, że jesteśmy nawilżeni. Kiedyś używaliśmy wazeliny. Zawsze chodziło o to, aby upewnić się, że jesteśmy nawilżeni. I to było szalone, że wiedzieliśmy o tym jako dzieci, ale nie wiedzieliśmy, dlaczego tak musi być ”.
„Mamy nadzieję pomóc zdemokratyzować przestrzeń kosmetyczną, oferując produkty wysokiej jakości w przystępnej cenie. Każdy zasługuje na to, by być widzianym, reprezentowanym i wyposażonym w narzędzia do kochania siebie, zaczynając od zdrowej skóry” – dodał Legend. Produkty będą dostępne w cenie od 10 do 15 dolarów i będą dostępne póki co tylko w sklepach CVS i Walmart.
Każdy produkt z tej linii jest wegański i nie zawiera sztucznych barwników, olejów mineralnych, parabenów, wazeliny, siarczanów ani syntetycznych substancji zapachowych. Opakowanie pochodzi w 30% z recyklingu pokonsumenckiego.
Czytaj także: „Tubki jak z bazaru" – konsumentki o kolekcji kosmetyków Viki Gabor