Przed nami rok… kolejnych ciekawych wyzwań, innowacji i dalszego dynamicznego rozwoju.
Największym wyzwaniem dla branży kosmetycznej będzie… utrzymanie wzrostu zainteresowania produktami polskich firm.
Największej dynamiki spodziewamy się… we wszystkich kategoriach pielęgnacji.
Dystrybucja kosmetyków ewoluuje w kierunku… Rośnie zainteresowanie rozwiązaniami e-commerce, przy jednoczesnym rozwoju handlu tradycyjnego, opierającego się na bezpośrednim kontakcie, doradztwie i atmosferze.
Najważniejsze trendy, które będą wyznaczać kierunki rozwoju w branży kosmetycznej, to… innowacje zarówno w stosowanych składnikach, jak i sposobach aplikacji produktów i ich wielozadaniowości.
Konsumenta 2017 charakteryzuje… coraz większa wiedza na temat stosowanych składników, jak i sposobów pielęgnacji, ciekawość, poszukiwanie nowych produktów.
Główne cele, które nasza firma chce zrealizować w 2017 r., to… utrzymanie wzrostu sprzedaży, rozwój eksportu, rozszerzanie oferty w ramach wszystkich marek Ziai, rozbudowa kompleksu produkcyjnego.
W 2016 r. udało nam się… o 10 proc. zwiększyć ilościową sprzedaż naszych produktów. Na rynek trafiło prawie 70 mln sztuk preparatów ze znakiem Ziaja. Do naszej oferty wprowadziliśmy ponad 60 produktów. Ponownie zostaliśmy wyróżnieni licznymi nagrodami przyznawanymi zarówno przez specjalistów, jak i klientów.