Asortyment jest zbudowany wokół autorskiej filozofii piękna piosenkarki, nazwanej The Five S (Pięć razy S) - chodzi o sen, ochronę przeciwsłoneczną, serum, suplementy i sano (zdrowie).
Kolekcja zawiera środek do mycia twarzy, serum, maskę, krem, krem nawilżający SPF30, krem pod oczy, wzmacniacz cery i suplement diety. Składa się z czteroskładnikowej mieszanki oliwek skwalenu, sfermentowanego oleju, oliwy z pierwszego tłoczenia i ekstraktu z liści oliwek.
- Chcę, żeby ludzie wiedzieli, że jest to dla mnie bardzo ważne, osobiste. Teraz chcę podzielić się tym, czego się nauczyłam, z ludźmi na całym świecie. Chcesz wiedzieć, w jaki sposób mam taką skórę i tak wyglądam? Oto jak. Tak właśnie żyję i jest to całkiem proste - powiedziała Jennifer Lopez, założycielka JLo Beauty.
Pielęgnacja skóry teraz, w czasach pandemii, jest dla konsumentów ważniejsza niż nowy makijaż i perfumy. Wskutek zmiany ich priorytetów i skupieniu na pielęgnacji i obszarze dobrego samopoczucia, asortyment kosmetyczny marek gwiazd zostaje dostosowany do obecnych potrzeb kobiet i mężczyzn.