StoryEditor
Producenci
12.10.2022 00:00

Jeffree Star Cosmetics wprowadza kolekcję bestsellerów na Halloween

Kontrowersyjny gwiazdor świata niezależnych marek kosmetycznych i YouTube, Jeffree Star, ogłosił wprowadzenie specjalnej oferty kosmetyków i akcesoriów urodowych Spooky Deals z okazji Halloween. Kosmetyki to reedycje już znanych bestsellerów lub specjalne wielopaki.

Jeffree Star Cosmetics to firma oferująca wyłącznie wegańskie, inspirowane popkulturą kosmetyki do makijażu, w tym szminki, palety cieni, maskary, eyelinery, konturówki, rozświetlacze, błyszczyki i korektory. Marka jest całkowicie cruelty-free, oraz dba o to, aby opakowania nadawały się w całości do recyklingu.

Produkty do ust

Jednymi z najbardziej pożądanych kosmetyków Jeffree Star Cosmetics są pomadki Liquid Lipsticks; w sekcji halloweenowej sklepu online dostępny jest obecnie zestaw Halloween Threesomes. Trzy pomadki w odcieniach Pumpkin Fantasy (pomarańczowy), Coffin Blood (czarny) i Halloween Orgy (metaliczny fiolet) są opakowane w ozdobne pudełko w limitowanej edycji. Zestaw kosztuje 20 dolarów.

W ofercie Spooky Deals jest także klasyczna szminka w sztyfcie Velvet Trap: do wyboru mamy Man Down (brąz w odcieniu terakoty), Grave Digger (szary), Pure Hell (czarny), Trench Coat (szarawy fiolet) oraz Red Affair (jaskrawa czerwień). Producent obiecuje aksamitnie matowe wykończenie i całkowite pokrycie już przy jednej warstwie pomadki. Każda pomadka kosztuje 6 dolarów.

W kategorii produktów do ust znajduje się również balsam nawilżający Blood Stain, który pozostawia na ustach delikatną, transparentną warstwę koloru. Produkt jest dostępny w sprzedaży w cenie 6 dolarów.

Ostatnim produktem do ust jest Supreme Gloss, czyli barwiący błyszczyk w kilkudziesięciu odcieniach. Do oferty halloweenowej zaliczają się odcienie Weirdo i F*cking Freak. Produkt pachnie waniliowymi babeczkami i ma specjalny, nabierający masę aplikator. Błyszczyki w promocyjnej cenie kosztują 8 dolarów.

Cienie do powiek

W kolekcji halloweenowej są również dwie palety z cieniami do powiek: Cremated Artistry, która pierwszy raz pojawiła się w sprzedaży w 2020 r., oraz Weirdo Mini, również reedycja bestsellera. Cremated Artistry to kolekcja szarości, odcieni srebnych-metalicznych, beży i ziemistych brązów. Weirdo Mini natomiast zawiera kilka szarości, odcienie różu i fioletu oraz beż. Jedna i druga paleta będzie doskonała do wykonania makijażu na noc duchów. Cremated Artistry kosztuje 30 dolarów, Weirdo Mini - 14 dolarów.

Lusterka do makijażu

Kultowe lusterka do makijażu, które do tej pory doczekały się ponad 20 wariantów i edycji limitowanych, z okazji Halloween pojawiły się w wersjach Spider Web (czarno-pomarańczowej), Blood Sugar Soft Touch (czerwono-białym ombre), i Red (czystej, jaskrawej czerwieni). Lusterko sprzedawane jest w cenie 14 dolarów.

Przeczytaj także: Które produkty warto wypromować na Halloween?, Halloween zwiększył gwałtownie sprzedaż kosmetyków kolorowych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. luty 2025 14:36