StoryEditor
Producenci
19.03.2020 00:00

Jarosław Król, prezes Polfy Tarchomin: Pracujemy na trzy zmiany

- Oczekujemy, że rynek preparatów do dezynfekcji będzie się rozwijał przez długi czas. Widzimy, że znacząco wzrósł i że już nigdy nie spadnie do poziomu sprzed epidemii. Przyjęliśmy, że utrzymamy produkcję tych wyrobów na stałe – powiedział w rozmowie  z 300gospodarka.pl prezes Polfy Tarchomin, Jarosław Król. Zapowiedział, że w ciągu miesiąca zostanie zakupiona dodatkowa linia produkcyjna.

Niedawno firma uruchomiła produkcję i sprzedaż płynu do dezynfekcji - dwóch rodzajów produktów biobójczych w dwóch pojemnościach w opakowaniach 30 ml, z atomizerem, dla klienta detalicznego i drugi dla klienta instytucjonalnego w opakowaniach 5-litrowych.

Jarosław Król, prezes Polfy Tarchomin przyznał w wywiadzie dla 300gospodarka, że rynek odbiorców takich produktów jest duży: szpitale, instytucje i firmy użyteczności publicznej oraz odbiorcy indywidualni, że jego zdaniem "dobrze mieć własną produkcję krajową". W opinii prezesa rynek na płyny dezynfekcyjne już nigdy nie spadnie do poziomu sprzed koronawirusa, dlatego płyn do dezynfekcji na stałe trafi do oferty tego koncernu farmaceutycznego.

Znaczna część produkcji płynu dezynfekcyjnego odbywa się we własnym zakładzie Polfy, ale firma korzysta również z podwykonawców. Problemem jest jednak brak opakowań, które są ściągane z całego świata. Nowy segment produkcji Polfy Tarchomin działa na zasadach komercyjnych, ale w sprzedaży preparatów biobójczych obniżono marżę o połowę w stosunku do średniej marży wypracowywanej przez spółkę.

Pierwsza partia produkcji płynu odkażającego już trafiła do Agencji Rezerw Materiałowych, potem do służb na pierwszej linii kontaktu i podwyższonego ryzyka. - Produkcja odbywa się na trzy zmiany. Nie tylko musieliśmy uruchomić nową linię produktów bakteriobójczych, ale też zintensyfikować dotychczasową produkcję, bo zapotrzebowanie na leki także wzrosło – przyznał Jarosław Król.

Więcej na 300gospodarka.pl

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.04.2025 16:37
Philippine Leroy-Beaulieu nową ambasadorką marki L’Oréal Paris we Francji
L‘Oréal Paris

L’Oréal Paris ogłosił, że nową ambasadorką marki we Francji została aktorka Philippine Leroy-Beaulieu. 61-letnia gwiazda znana z roli Sylvie Grateau w popularnym serialu Netflixa „Emily w Paryżu” stanie się twarzą nowej kampanii promującej linię Age Perfect Collagen Expert. Kampania koncentrować się będzie na pielęgnacji skóry dojrzałej i skierowana jest do kobiet, które szukają skutecznych i eleganckich rozwiązań w dziedzinie urody.

Wybór Leroy-Beaulieu nie jest przypadkowy. Aktorka zdobyła międzynarodowe uznanie nie tylko dzięki charyzmatycznej roli w serialu Netflixa, lecz także poprzez swój wyrazisty styl i autentyczną obecność medialną. L’Oréal Paris podkreśla, że artystka uosabia „francuski szyk” oraz cechy takie jak odwaga i wytrwałość, które idealnie wpisują się w wartości marki. Jej obecność w kampanii ma symbolizować redefinicję kobiecości i piękna w dojrzałym wieku.

W oficjalnym ogłoszeniu na Instagramie marka napisała: „Najlepszy wiek to teraz! Wolność bycia sobą, piękno, które daje siłę — z radością witamy Philippine Leroy-Beaulieu w rodzinie #LOrealParisFamily!”. To przesłanie wpisuje się w szerszy trend inkluzywności i celebracji różnorodności wieku w kampaniach kosmetycznych, z naciskiem na autentyczne doświadczenia kobiet po sześćdziesiątce.

Leroy-Beaulieu dołącza do grona międzynarodowych ambasadorek L’Oréal Paris w momencie, gdy marka intensyfikuje działania w Europie Zachodniej. Linia Age Perfect Collagen Expert, w której wystąpi aktorka, cieszy się dużym zainteresowaniem we Francji, odpowiadając na potrzeby dynamicznie rosnącej grupy konsumentek 50+. Dzięki obecności znanej i cenionej aktorki kampania ma szansę jeszcze mocniej dotrzeć do tej grupy i wzmocnić pozycję marki na konkurencyjnym rynku produktów anti-aging.

W ostatnich miesiącach L’Oréal Paris ogłosił współpracę z kilkoma nowymi ambasadorami i ambasadorkami, podkreślając swoją strategię opartą na różnorodności i autentyczności. Do grona globalnych twarzy marki dołączyła Gillian Anderson, znana m.in. z „Z Archiwum X”, która promuje linię Age Perfect. W lutym 2025 roku ogłoszono również Reneé Rapp, młodą aktorkę i piosenkarkę, jako nową ambasadorkę, podobnie jak wcześniej Alię Bhatt – uznaną indyjską aktorkę i ikonę według Time Magazine. W 2023 roku L’Oréal Paris pozyskał także Kendall Jenner, supermodelkę i jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobistości świata mody. Wśród ostatnich ambasadorek znalazła się również Simone Ashley, gwiazda serialu „Bridgertonowie”, reprezentująca nowe pokolenie kobiet łamiących schematy w branży filmowej i kosmetycznej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.04.2025 11:42
Unilever Rus staje się Arnest UniRus

Jak donosi portal RBC, dawna rosyjska filia międzynarodowego koncernu Unilever przeszła istotne zmiany organizacyjne. Spółka „Unilever Rus”, która zajmowała się produkcją kosmetyków i chemii gospodarczej, zmieniła nazwę na „Arnest UniRus” oraz zaprezentowała nowe logo. Informację o rebrandingu przekazała oficjalnie służba prasowa firmy. Jak poinformowano, nowa nazwa odzwierciedla przemiany, które zaszły w 2024 roku.

W 2024 roku wszystkie aktywa Unilevera w Rosji i na Białorusi zostały sprzedane rosyjskiej spółce akcyjnej Arnest Group. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione. W wyniku przejęcia firma przeszła pod pełną kontrolę rosyjskiego właściciela. „Stając się rosyjską firmą, otwieramy nowe możliwości współpracy z konsumentami i partnerami, nie rezygnując z naszych wartości” – powiedziała Elena Tyabutova, dyrektor generalna Arnest UniRus.

Arnest UniRus kontynuuje produkcję szerokiej gamy znanych kosmetyków. Wśród najpopularniejszych marek znajdują się „Czysta Linia”, „Aksamitne Rączki” i „Czarne Perły”. Firma deklaruje utrzymanie wysokiej jakości produktów oraz dalsze inwestycje w innowacje, podtrzymując standardy wypracowane przez lata działalności pod marką Unilever.

Zakłady produkcyjne Arnest UniRus zlokalizowane są w czterech rosyjskich miastach: Petersburgu, Tule, Jekaterynburgu oraz Omsku. Unilever rozpoczął działalność na rynku rosyjskim w 1991 roku, a jego obecność przez ponad trzy dekady miała istotny wpływ na rozwój branży kosmetycznej w regionie.

Warto pamiętać, że podane przez RBC dane bazują informacjach oficjalnych rządu rosyjskiego i nie są potwierdzane przez żadne niezależne instytucje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. kwiecień 2025 04:38